Snap otpušta 20 menadžera proizvoda

Kompanija neće obustaviti nijedan od svojih proizvoda ili funkcija.

PCPress.rs Image

Reorganizacija

Prema izveštajima, Snap prolazi kroz reorganizaciju i otpušta “skoro 20 menadžera proizvoda”.

Ova odluka doneta je kao rezultat niza odlazaka i promena u organizaciji tokom proteklih nekoliko meseci. Portparol kompanije je naveo da su otkazi namenjeni ubrzanju procesa donošenja odluka u kompaniji. Verovatno jer će se time eliminisati jaz između zaposlenih na nižem nivou i menadžera na višem nivou. Takođe, odluka je značajna i za smanjenje troškova. Kompanja će kasnije te resurse koristiti za “osnovne prioritete”.

U nedavno objavljenom izveštaju o prihodima za treći kvartal, kompanija je saopštila da joj je prihod porastao za 5 odsto na 1,19 milijardi dolara nakon dva kvartala opadanja. Međutim, posao s oglasima još se nije oporavio. Kompanija je upozorila je svoje investitore da oglašivači privremeno obustavljaju svoje kampanje na društvenim medijima zbog trenutne situacije na Bliskom istoku. Prema izveštajima, brendovi su usporili svoje aktivnosti oglašavanja na različitim društvenim mrežama zbog preplavljenosti dezinformacijama o ratu.

Ovaj talas otkaza nije direktno povezan sa bilo kojim proizvodom i nijedan proizvod ili ponuda neće biti obustavljeni kao rezultat toga. Takođe, ovi otkazi su mnogo manjih razmera u poređenju s otkazima koje je kompanija sprovela prošle godine. Tada je 1.300 zaposlenih ostalo bez posla. Tada je Snap takođe otkazao veći deo svojih originalnih emisija i stavio svoje igre i mini-aplikacije u režim održavanja.

Pročitajte i:  Akcije Snapa naglo pale za 30 odsto

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,