Spotify najavljuje lansiranje audio knjiga za SAD
Korisnici Spotify-a u SAD sada će moći da kupe i slušaju više od 300.000 različitih naslova audio knjiga, objavila je kompanija .
Prodor kompanije za striming u audio-knjige označava njen najnoviji pokušaj da platforma postane jedinstveno mesto za sve audio stvari. Spotify je predstavio podkaste 2015. godine i sada je dom za više od 4,4 miliona njih, prema izveštaju o zaradi u drugom kvartalu.
Kompanija je odlučila da uvede audio knjige jer predstavljaju „značajno neiskorišćeno tržište“, rekao je Nir Zicherman, potpredsednik Spotify i globalni šef audio-knjiga i zatvorenog sadržaja, u saopštenju od utorka. Zicherman je rekao da ovaj segment raste za oko 20% iz godine u godinu uprkos tome što čini samo 6% do 7% udela na trenutnom tržištu knjiga.
Ovaj potez takođe dovodi Spotify u direktniju konkurenciju Audible-u u vlasništvu Amazona, koji je bio tržišni lider u 2018. sa 41% tržišnog udela, prema Codek Group-u, a Amazon takođe prodaje e-knjige pod sopstvenim brendom. Ostali konkurenti su Apple, Google i Rakuten, koji je u partnerstvu sa Wallmart-om.
Korisnici Spotify-a zainteresovani za slušanje audio-knjiga mogu ih pronaći u svojoj pretrazi, biblioteci i njihovim kuriranim preporukama na svojoj početnoj stranici. Audio knjige će imati ikonu katanca iznad dugmeta za reprodukciju koja označava da ih treba kupiti.
Kada se knjiga kupi, korisnici će moći da obeleže svoje mesto u audio knjizi, kontrolišu brzinu slušanja i preuzimaju sadržaj za slušanje van mreže.
Spotify planira da uvede audio knjige na nova tržišta i doda nove funkcije nakon početnog lansiranja u SAD.
Izvor: cnbc