ASUS Moneyback

SuperSTA.RS i poznate ličnosti u novogodišnjoj akciji za UNICEF

Kako obradovati dragu osobu ličnom porukom poznatih i ujedno pružiti podršku deci Srbije? Svako to sada može da uradi brzo i lako uz pomoć nove platforme – sve što je potrebno jeste da odete na jedan sajt i napravite odabir!

Dolazeći novogodišnji praznici su po mnogo čemu drugačiji. Pandemija nas još uvek ne napušta, društveni kontakti su proređeni, briga za budućnost raste, zbog čega izostaje uobičajena euforija i radost decembra meseca. Uprkos izazovima, nikada nije bilo važnije da zadržimo pozitivan duh i pošaljemo radost i dobre želje onima koji su bili uz nas u godini koja odlazi – prijateljima, članovima porodice i deci kojoj je potrebna pomoć i podrška.

Zbog toga je SuperSTA.RS odlučio da podrži UNICEF baš u vreme kada je to najpotrebnije deci Srbije. Nova platforma koja omogućava da obradujemo drage ljude personalizovanim porukama njihovih idola privukla je za kratko vreme veliku pažnju. Poznate ličnosti iz sporta, umetnosti, glume, muzičke industrije i šou‑biznisa učestvuju u proslavi važnih datuma i postignuća u životu dragih ljudi kojima su ove inovativne čestitke namenjene. Pored razmene dobre energije i želja, SuperSTA.RS čini još jednu veoma važnu stvar – u akciji sa UNICEF‑om podržava decu Srbije, tako što im zajedno s javnim ličnostima na platformi donira deo prihoda. Na taj način, SuperSTA.RS direktno pomaže deci Srbije u oblastima u kojima je im preko potrebna podrška – od prevremeno rođenih beba u neonatologiji, razvoja u ranom detinjstvu, obrazovanja i premošćivanja digitalnog jaza, do digitalnog nasilja, aktivizma mladih i opremanja bolnica u borbi protiv korone.

Pročitajte i:  Omiljeno telefonsko savetovalište za roditelje “Halo Beba” dobija novu mobilnu aplikaciju

S obzirom na to da u Srbiji deca čine svega 17 odsto stanovništva, da 106.000 dece i 37.000 mladih živi u apsolutnom siromaštvu, te da se zemlja suočava sa snažnim trendom depopulacije – svako dete je važno i zaslužuje radost i potrebnu razvojnu pažnju.

Zajednička akcija SuperSTA.RS i UNICEF‑a ujedno promoviše ideju individualne filantropije, po kojoj je Srbija, nažalost, u pet najniže rangiranih zemalja u svetu u poslednjih deset godina, prema Svetskom indeksu davanja koji objavljuje Fondacija za pomoć´ dobrotvornim organizacijama (Charities Aid Foundation).

Platforma pruža originalan način da korisnici ostvare lični kontakt s omiljenom poznatom osobom, a s druge strane, svim poznatim ličnostima otvara još jedan kanal komunikacije sa svojom najvernijom publikom

Ukoliko želite da obradujete drage osobe specijalnom željom za 2021, učinićete i dobro delo za decu Srbije. Pružite i njima radost novogodišnjeg davanja.

Ovako interesantna i zanimljiva ideja nije se rodila sama od sebe. Iza nje stoji gospodin Vladimir Gajić, Superstars CEO, koji je doneo ovu ideju u Srbiju i koji je bio naš sagovornik.

Kako ste došli na ideju da ponudite ovaj servis na uslugu svima?

Superstars čini tim ljudi koji duže od godinu dana radi na veoma zanimljivim projektima iz oblasti zabave i sporta. Pre par meseci, prateći svetske trendove, došli smo na ideju da napravimo online platformu po ugledu na slične servise koji postoje u inostranstvu. Ljudi oduvek žele da se što više i na što različitije načine približe svojim omiljenim poznatim ličnostima, posebno u doba pandemije koronavirusa kada je potrebno da održavamo fizičku distancu.

Pročitajte i:  Digitalni jaz je realnost: Kako UNICEF koristi tehnologiju da ga premosti

Supersta.rs online platforma pruža jedan originalan način da korisnici ostvare lični kontakt sa omiljenom poznatom osobom, a s druge strane, svim poznatim ličnostima još jedan kanal komunikacije sa svojom najvernijom publikom, u doba pandemije kada nisu u mogućnosti da se bave svojom delatnošću na način kao do sada.

Koliko je ovakav servis jednostavan za upotrebu? Šta je potrebno da korisnici urade kako bi poslali personalizovanu poruku koju u njihovo ime šalje slavna ličnost?

Servis je dostupan na domenu supersta.rs i veoma je jednostavan za upotrebu. Kroz pretragu, korisnik pronalazi poznatu ličnost od koje želi da poruči video‑poruku. Na profilu te osobe, popuni se zahtev s potrebnim informacijama kako bi video‑poruka bila što jasnija.

Možete izabrati da li želite video‑poruku za sebe ili da poklonite nekome, koji je povod za snimanje, kao i polje u koje možete uneti što više detalja i informacija da biste učinili video‑poruku jedinstvenom. Plaćanje je moguće kroz samu platformu, korišćenjem platnih kartica Mastercard, Visa ili Dina, a u narednom periodu ćemo omogućiti i plaćanje keš vaučerima koji su dostupni za kupovinu u trafikama i prodavnicama.

SuperSTA.RS je odlučio da podrži UNICEF baš u vreme kada je to najpotrebnije deci Srbije

Nakon što poznata ličnost snimi video‑poruku, naš tim će proveriti da li je sve u skladu sa zahtevom korisnika i proslediće je do korisnika.

Pročitajte i:  Digitalni jaz je realnost: Kako UNICEF koristi tehnologiju da ga premosti

Na koji način ste se povezali sa UNICEF‑om i očekujete li još sličnih saradnji u budućnosti?

Humanitarni rad je odraz individualnih vrednosti i uverenja ljudi koji čine Superstars tim, a želimo da kao kompanijsku vrednost društveno odgovorno poslovanje pozicioniramo na najviši nivo. Kroz razgovor s velikim brojem poznatih ličnosti uvideli smo da mnogi od njih žele da deo svog novca usmere osobama kojima je pomoć potrebna. Nakon toga smo kontaktirali humanitarne organizacije s najviše kredibiliteta i predstavili ideju. Sve humanitarne organizacije su izrazile želju da napravimo partnerstvo i da podrže našu ideju. Kao rezultat, svaka poznata ličnost može da usmeri deo novca koji zarađuje snimanjem video‑poruka bilo kojoj humanitarnoj organizaciji s kojom imamo saradnju, kao što su UNICEF, Fondacija Novak Đoković, Budi human, Fondacija Ana i Vlade Divac, Dečje srce.

U decembru, kada smo i lansirali online platformu, mnoge poznate ličnosti su podržale našu ideju da sav prihod ide u humanitarne svrhe i mi smo im veoma zahvalni na tome.

U budućnosti planiramo da svaka od humanitarnih organizacija ima svoj dan, jednom u mesecu, kada će poznate ličnosti deo prihoda od snimanja video‑poruka tog dana usmeriti u humanitarne svrhe toj organizaciji.

Korisna adresa: supersta.rs

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.