Temeljno ukrojena IT edukacija

Kompanije danas ne mogu da napreduju bez ulaganja u stručno usavršavanje zaposlenih, a posebnu pažnju treba posvetiti izboru ustanove koja se bavi edukacijom u oblasti web tehnologija. Razgovarali smo sa direktorkom „Krojačeve škole web dizajna“ Anom Jovanović o prednostima koje „Krojačeve“ obuke nude polaznicima.

_MG_0327
Zašto Krojačeva škola?

Krojačevi iskusni web dizajneri i programeri već pet godina uspešno prenose svoja znanja polaznicima Krojačeve škole, a najbolja potvrda kvaliteta ovih obuka  jeste uspeh učenika i činjenica da se 90 odsto njih zaposlilo ili osnovalo firmu tokom ili odmah po završetku školovanja.

Takav rezultat je i očekivan, budući da je osnivač Krojačeve škole web dizajna firma Krojač, našem tržištu već više od decenije poznata po realizaciji najznačajnijih domaćih web projekata. Iskustvo u radu na više od dve stotine web ostvarenja prenosi se polaznicima Krojačeve škole.

Temelji škole postavljeni su na pažljivo građenoj metodologiji rada, koja ne dozvoljava da se iz škole izađe bez savladanog gradiva. Na ovome se vrlo insistira, pa se tako izrodio i naš moto: „Škola u kojoj se nauči“.

Pored redovnih škola za web dizajn i PHP programiranje, koje je do danas završilo 25 klasa, Trening centar Krojačeve škole posvećen je stručnom usavršavanju kroz kratke obuke iz oblasti web tehnologija i primene novih trendova.

Pročitajte i:  Ubuduće bez limita na reklamne troškove domaćih kompanija

Kakav tip obuka pružate zaposlenima?

Realizujemo specijalizovane obuke za kompanije koje žele da osposobe svoj kadar, unaprede kvalitet svoje web prezentacije i Internet nastup na tržištu.

Nastava je u potpunosti prilagođena potrebama kompanija i organizuje se u skladu s definisanim ciljevima. To u praksi znači da se za svaku kompaniju smišlja poseban program, što uključuje i predlog oblasti, dinamiku pohađanja nastave (radnim danima, vikendom) i ukupan fond časova. Svaki polaznik dobija celokupan materijal, a nastava se odvija u Krojačevoj školi u najsavremenijim radnim uslovima, budući da smo i regionalni Apple trening centar.

slika-Skola-web-dizajna-82_800_600_crop3

Sve se posebno kroji za svaku kompaniju kako bi se postigao najbolji efekat obuke. Najvažnije je da se iz škole izađe sa znanjem, a nakon obuke obezbeđena je podrška, jer želimo da naši polaznici znaju da uvek mogu da nas pitaju kada im je potrebna pomoć.

Na koji način formirate program za edukaciju zaposlenih?

Najvažnija su očekivanja kompanija i naša procena njihovih potreba. Ukoliko, recimo, kompanija nije zadovoljna pozicijom svog web sajta na Google‑u, nije dovoljno samo da pošalje svoj kadar na obuku za SEO jer je problem možda u nečem drugom. Procenjujemo za koje oblasti je potrebna obuka i ko bi od zaposlenih u kojoj oblasti trebalo da se usavrši.

Pročitajte i:  Google želi da patentira kabl osetljiv na dodir

Za koje oblasti obučavate zaposlene?

Stručne obuke za web dizajn, PHP programiranje, WordPress admin, WordPress development, Responsive, JavaScript, HTML5/CSS3, Bootstrap, Less, MySQL, Sass, SEO, marketing, Internet marketing, kreiranje kampanje na društvenim mrežama i copywriting. Programi obuka neprestano se osavremenjuju jer je poznato koliko brzo web tehnologije danas napreduju.

slika-Trening-362_800_600_crop3

Šta se najviše traži i ko to traži?

Kompanije danas u Krojačevu školu najčešće upisuju svoje grafičke dizajnere za obuku za web dizajn, kao i web dizajnere ili programere za obuku za WordPress development, SEO i responsive. Često i marketinški kadar obučavamo za korisnički rad u WordPress‑u ili SEO.

Jedna od najtraženijih obuka jeste i trening „Marketing nije bauk“ namenjen vlasnicima malih i srednjih preduzeća koji žele da unaprede svoj biznis i povećaju profit. U vrhu potražnje je i edukacija zaposlenih u kompanijskim marketing sektorima za nastup na društvenim mrežama, a Krojačeva škola je u svom programu obuke stavila poseban akcenat na copywriting.

Ovakve obuke zaposlenih do sada smo pružili zaposlenima u Ministarstvu odbrane Republike Srbije, AD Politika, firmama Limundo, UMS, Travelland, Vertical Media, All in One Copy Center, Daxcell… Računica je jednostavna: firmama je isplativije da edukuju sopstveni kadar i usavrše njihova znanja nego da angažuju web dizajn firmu, marketinšku agenciju i slično.

Pročitajte i:  Kako pronaći tajnu Google.com avanturističku igru

slika-Krojaceva-skola-web-dizajna-244_800_600_crop3

Zašto je važna edukacija zaposlenih?

U kompanijama se danas stalno uči, razvija i usavršava. Velike i brze promene u savremenom sistemu poslovanja zahtevaju uvođenje inovacija, a to se može postići samo kvalitetnim znanjem. Izbor Krojačeve škole predstavlja ulaganje u siguran uspeh, jer se uz učenje od profesionalaca štedi vreme, dobijaju korisni saveti i poboljšava kvalitet poslovanja.

Šta polaznici zaista znaju kada izađu iz Krojačeve škole?

Nakon završene obuke u Krojačevoj školi, polaznici su u potpunosti spremni da primene stečena znanja iz oblasti kojom se bave. Naš jedini cilj jeste taj da polaznici steknu potrebno znanje i zbog toga pružamo podršku i nakon školovanja, jer znamo koliko su bitni saveti i sugestije vrhunskih stručnjaka.

Šta dalje?

U toku je upis za jesenje klase web dizajna i PHP programiranja, kao i za stručne obuke u našem Trening centru. Dovoljno je da se zainteresovani jave i poslaćemo program ili ponudu stručne obuke za zaposlene.

www.krojacevaskola.com

011/3162‑710

(Objavljeno u časopisu PC#212)

Facebook komentari:
Kaspersky Lab Tagovi: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,