Tencent, proizvođač igre Monster Hunter, beleži prvi pad dobiti u 13 godina

Kineska tehnološka kompanija Tencent Holdings Ltd izvestila je o neočekivanom padu neto dobiti za 2% u drugom kvartalu 2018. zbog slabijeg rasta prihoda u sektoru mobilnih igara i pada u području kompjuterskih igara.

PCPress.rs Image

Najveća kineska kompanija za društvene mreže i kompjuterske igre objavila je kako joj je dobit u drugom kvartalu pala na 17,87 milijardi juana (2,59 milijardi dolara), u poređenju s prosečnih 19,57 milijardi juana. Cena akcija Tencent Holdingsa pala je za 10%, na najniži nivo u poslednjih godinu dana, nakon što je kompanija izvestila o prvom padu kvartalne dobiti u poslednjih 13 godina. U svom saopštenju, kompanija je dodala da joj nije poznato da će li dobiti odobrenje kineskih regulatornih vlasti za najpopularniju igru koju proizvode, “Monster Hunter”, a koju je morala da povuče sa tržišta, nakon što je prodala milion kopija po ceni od 43 dolara za igru. Kineski regulator zabranio je dalju prodaju te igre, navevši kao razlog samo to da je primio veliki broj pritužbi.

Prihodi Tencenta u drugom kvartalu porasli su za 30 posto, na 73,68 milijardi juana, što je manje od očekivanja analitičara, koji su prognozirali 77,5 milijardi juana prihoda. Takav usporeni kvartalni rast prihoda nije zabeležen kod Tencenta od trećeg kvartala 2015. godine. Tencent je najvrednija kompanija na listama azijskih berzi, s tržišnom vrednošću od 407,6 milijardi dolara. Tokom ove godine akcije Tencenta su izuzetno oscilirale usled straha od usporavanja njihovih osnovnih delatnosti, a sada su 13% niže nego na početku godine.

Pročitajte i:  TikTok kreatori upozoravaju na ekonomski uticaj zabrane

Izvor: SEEbiz

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , ,