TikTok Shop za industriju lepote 

Kupovina na mreži je promenila način na koji kupujemo stvari — a platforme društvenih medija ponovo menjaju kupovinu. TikTok Shop, funkcija kompanije za kupovinu u aplikaciji, brzo postaje ključni prodavac za industriju lepote, prema izveštaju Dash Hudsona i NielsenIQ. 

PCPress.rs Image

TikTok Shop je sada deveti po veličini prodavac lepote i zdravlja na mreži u SAD i drugi po veličini u Velikoj Britaniji, navodi se u izveštaju. Otisak TikTok Shop-a u industriji je u stalnom porastu u poslednjih nekoliko meseci, prema prethodnim istraživanjima. AdWeek izveštava da je TikTok Shop nadmašio konkurente poput velikih robnih kuća, malih specijalizovanih prodavnica lepote i brendova direktno za potrošače. 

TikTok Shop je dostupan u SAD manje od godinu dana i omogućava brendovima i uticajnim osobama da direktno prodaju proizvode u aplikaciji povezujući ih u video zapisima. TikTok je takođe dodao namensku karticu Prodavnica na svoj početni ekran, gde se prodaje sve, od šminke i cipela do prehrambenih artikala, ponekad uz velike popuste. 

Od lansiranja TikTok Shop-a prošle godine, sadržaje korisnika stalno preuzimaju sadržaji e-trgovine: kreatori zarađuju proviziju za svaku kupovinu ubacuju proizvode u video snimcima, a sama platforma je radila na tome da gurne gledaoce u odeljak za kupovinu aplikacije putem dugmadi i upita. Iako je TikTok počeo kao kratka platforma za video zabavu, sve više postaje destinacija za kupovinu, takmičeći se sa megaprodavcima kao što je Amazon da bi naterali korisnike da pogledaju video i kupe nešto. 

Pročitajte i:  TikTok pokušava da sredi funkciju "For You"

Sadržaj lepote je jedan od najpopularnijih tipova video zapisa na TikTok-u, a neki kreatori zarađuju za život deljenjem saveta ili testiranjem proizvoda. TikTok očigledno želi deo svake kupovine koju ljudi izvrše nakon što vide proizvod u videu. 

Za brendove koji postaju viralni na TikTok-u, iznenadni priliv pažnje – i narudžbi – nije uvek blagoslov. Kako je Business Insider detaljno opisao, mala preduzeća koja su preplavljena novim kupcima mogu imati problema da održe korak sa potražnjom. Kratak nalet viralnosti takođe ne mora da znači posao koji je dugoročno održiv. A onda, naravno, postoji neizvesna budućnost TikToka u SAD, gde se suočava sa zabranom ako vlasnik ByteDance ne uspe da se odvoji od kompanije. 

Izvor: TheVerge

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *