BIZIT plus

Top 50 2019 – Ko ima najbolji nastup na društvenim mrežama?

Društvene mreže rastu, razvijaju se, a fokus na njima utiče i na stepen inovativnosti, budući da se firme i brendovi itekako trude da ostave utisak na korisnike. Isto tako, nivo humora, interesantnosti i visprenosti u nastupu, naročito kada su individualni korisnici u pitanju, raste iz godine u godinu. Ovo je naš izbor najboljih nastupa na društvenim mrežama u Srbiji, do koga smo došli u saradnji sa stručnim žirijem koga su činili Uroš Bogdanović CEO KrAn studio, Anđelka Ducić CEO Symbiotica, Mićko Ljubičić CEO Tim Talenata i Bora Miljanović CEO Represent Communications

PCPress.rs Image

plazmaofficial

Omiljena kod svih generacija, jedinstvenog i prepoznatljivog ukusa, Plazma predstavlja kultni brend koji je već 50 godina prisutan na našem tržištu. Njihova Facebook stranica okuplja oko 673 hiljada pratilaca, a našu pažnju je privukla mogućnost da se, osim fotografije proizvoda i podataka o njemu, nađu i recepti za pripremu ukusnih slaniša i slatkiša. Stranica je održavana ažurno i agilno, pa Plazma uvek ima neku interesantnu aktivnost kao što je Plazma Food Blogger konkurs i Letnje šeme, koje spajaju i okupljaju sve ljubitelje ovog legendarnog keksa.

beleskesapsihoterapije

Putem citata koje deli na ovoj stranici, Jelena Veljković, inače psihoterapeut u edukaciji, želi da širem auditorijumu približi čari psihoterapije o kojoj se u našem okruženju još uvek malo zna, a koja se pokazuje kao dragoceni i stručni saveznik u svim stanjima psihičke patnje. Stranicu prati oko 113 hiljada onih koji se osećaju slobodno da dele svoja iskustva, mišljenja i utiske. Jelenu, osnivača stranice, posebno raduje i činjenica da na stranici generalno vlada pozitivna, prihvatajuća i podržavajuća atmosfera, kojoj se ona rado pridružuje, ponekad kako sama kaže “previše entuzijastično”. Važno je povezivati se s ljudima!

volim glupe naslove

Na Internetu može da se pronađe pregršt kako dobrih i korisnih, tako i onih manje dobrih stvari, a Facebook grupa “Volim glupe naslove” se opredelila da u sve to unese i malo humora. Grupa koja broji više od dve hiljade članova, svakim danom raste a kreirana je za deljenje ne baš sjajnih naslova, ali i tekstova pa čak i Twitter objava. Osnovana pre četiri godine, grupa se svakodnevno ažurira novim sadržajem koji izazivaju interakciju među članovima grupe, čiji je moto “Toliki propadnu neuočeni”.

PCPress.rs Image

enciklopedija

Interesantne činjenice iz rubrike “za one koji žele da znaju više” većina ne bi potražila na Instagram‑u, platformi za deljenje fotografija. Međutim, upravo Instagram profil /enciklopedija razbija predrasude, te je okupio zajednicu od neverovatnih 363 hiljade pratilaca! “Znanje u vašem džepu!”, moto je ove Instagram stranice koja se ažurira svakodnevno novim zanimljivostima, a do sada je objavljeno nešto više od četiri hiljade post‑ova. Suvoparne činjenice oplemenjuju se slikovitim vizualima i fotografijama koje prate kratak tekst, čime se postiže pravi efekat. Instagram profil /enciklopedija predstavlja savršeni balans edukativnog i estetski privlačnog, što je opredelilo žiri da pobedničko mesto u ovoj kategoriji dodeli upravo ovom profilu.

Pročitajte i:  Višestruko grananje u Excel izveštajima

buro.serbia

Savršenu meru dnevne doze mode, kulture i umetnosti pronašli smo na Instagram stranici srpske edicije BURO platforme. Online platforma BURO. je lansirana 2011. godine, a danas je prisutna u deset zemalja i na četiri kontinenta. Kao promoter fashion&beauty sadržaja, ova stranica okuplja preko 16 hiljada pratilaca i poštovalaca visoke, ali i takozvane ulične mode, modnih editorijala, kulture, lifestyle saveta kao i priča iz sveta poznatih. Svojim svežim, inovativnim i provokativnim nastupom afirmisali su se kao inovator kome se veruje u premijum lifestyle kategorijama.

digitalna_krofna

Ukoliko ste mislili da na /digitalna_krofna Instagram profilu možete da pronađete fotografije ukusnih šarenih krofni, prevarili ste se. Ovaj profil namenjen je svima koji se interesuju za digitalni marketing i oglašavanja na društvenim mrežama. Zajednica okupljena oko ovog profila trenutno broji nešto više od sedam hiljada članova, a sadržaj i način na koji je taj sadržaj plasiran su na veoma visokom nivou. Profil se istakao zanimljivim vizualima i veoma ažurnim pristupom. Vlasnica profila je digital marketing edukator i konsultant a nedavno je objavila i svoj Instagram priručnik u kom se nalaze svi njeni saveti kako da se biznisi najbolje predstave i iskoriste moć ove platforme.

slatkoteka

Raj za sve ljubitelja slatkiša, a posebno krofni je upravo Instagram profil /slatkoteka. Prva specijalizovana prodavnica krofni, kronata i kapkejksa u Srbiji ima zavidan broj Instagram pratilaca – preko 76 hiljada. To samo pokazuje da se uvek isplati kada se prava stvar nađe na pravom mestu. Na prvi pogled osvaja spoj tradicionalnog recepta naših baka, zanimljivi prelivi, te moderno pakovanje i dekoracija. Kada tome dodate i besprekorno osmišljenu online prisutnost, počevši od logoa, pa sve do načina na koji Slatkoteka krofne izmamljuju lajkove, dobijate kompletan paket vredan TOP50 priznanja za Instagram profil.

PCPress.rs Image

heineken‑srbija

Pročitajte i:  Pratite online ceremoniju svečanog proglašenja Top50 2023 dobitnika!

HEINEKEN kompanija u Srbiji je neprestano fokusirana na rast svog poslovanja u ekonomskom, održivom i društveno odgovornom smislu, kao i pružanju najbolje moguće usluge svojim potrošačima. To se sve ogleda i na njihovim društvenim mrežama, a najviše na LinkedIn profilu koji okuplja preko sedam hiljada pratilaca. Kompanija zna koliko su u današnje vreme društvene mreže važne, pogotovo mladim naraštajima, pa LinkedIn koriste za aktivno pronalaženje nove radne snage i regrutaciju u svoje redove. Sebe predstavljaju realnim pričama o zaposlenima, kroz dobro osmišljene fotografije i video zapise. Kompanija pametno kombinuje fotografiju, video zapise, opise u postovima kao i haštegove što je rezultiralo da se žiri opredeli da baš HEINEKEN Srbija bude pobednik među LinkedIn profilima.

mona‑fashioncompany

Sofisticiran, moderan i kvalitetan – su sinonimi kojima Mona opisuje suštinu svog brenda. Od svog nastanka 1989, pa sve do danas, Mona je imala jedinstvenu viziju da svojim kupcima pruži mogućnost kvalitetnog i modernog odevanja u skladu sa vodećim svetskim trendovima. Na njihovoj LinkedIn stranici mogu da se pronađu sve važne informacije koje kompanija želi da komunicira sa svojim pratiocima, bilo da su u pitanju njihovi proizvodi, akcije ili oglasi za posao i stručne prakse kojim podržava mlade ljude i pruža im priliku da steknu prva radna iskustva. Dugoročno zadovoljstvo kupaca je misija kompanije Mona od prvog dana te ne pravi kompromise kada su kvalitet i dizajn u pitanju.

PCPress.rs Image

prijaviproblem

Beokom servis stoji iza Twitter naloga @prijaviproblem koji je savršeno uklopio kratke servisne informacije u broj dozvoljenih karaktera na ovoj platformi. Nalog se redovno ažurira svim informacijama važnim za život građana u Beogradu i okolini, a to potvrđuje i više od 66 hiljada tvitova. Takođe, komentari, sugestije i pitanja pratilaca se redovno prate, a odgovori stižu u najkraćem mogućem roku.

Komandant_Dark

Sa Darkom Mitrovićem smo se razgibavali uz popularnu radio emisiju “Mentalno razgibavanje”, a to radimo i dalje uz istoimenu TV emisiju koju uspešno kreira i vodi sa svojim kolegom Markom Stepanovićem. TV voditelj i urednik na novas.tv, kolumnista na portalu Danas Online i stand up komičar, Darko je jednako aktuelan i duhovit, i na svom Twitter nalogu gde ga prati preko 35 hiljada ljudi. Bez dlake na jeziku, Darko jasno iznosi svoje stavove okrenut kritici društva.

PCPress.rs Image

Andrej Maričić

Kroz objektiv kamere Andrej Maričić istražuje najzabačenije delove planete, stiče nove prijatelje, živi s njima, a zatim sve to deli na YouTube kanalu. Ovaj avanturista i pustolov traga za retkim biljnim i životinjskim vrstama, posećuje predele od kojih zastaje dah, ali i one opasne i manje privlačne zone u koje retko ko zalazi. U stalnoj potrazi za odgovorima, Andrej je okupio preko 13 hiljada pratilaca i ljubitelja pustolovina. Na njegovom YouTube kanalu mogu da se pogledaju brojni TV serijali poput “Život sa prirodom”, “Putevima Indokine”, “Životinjsko carstvo”, ali i najnoviji putopisni serijal “Bez granica sa Andrejem”, pri čemu pojedini video zapisi na kanalu prevazilaze 52 hiljade pregleda.

Pročitajte i:  10 godina platforme za dobre i tradicionalne recepte - Recepti i Kuvar Online

Ana2Cats

Blog Ana2cats je nastao u novembru 2011. godine sa željom da osnivač, Ana Janković, svoja interesovanja za modu podeli s pratiocima. Kasnije se teme šire na kozmetiku, šminku, porodicu i život, a blog je godinu dana kasnije počeo da prati istoimeni YouTube kanal. Danas Ana2cats kanal broji 143 hiljade registrovanih korisnika, a pojedini klipovi na kanalu beleže 253 hiljade pregleda. Zahvaljujući iskrenom i direktnom obraćanju publici, Ana se izborila za prepoznatljivost i svoj prostor u beauty&lifestyle industriji, a takođe je osvojila i srca žirija i zaslužila TOP 50 priznanje.

Marija i Kristina TJD

Biti mama nije lako, pogotovo u današnjem online svetu. Mlade mame se sve više okreću savetima sa Interneta, a tu potrebu su primetile i poznate TV voditeljke Marija Veljković i Kristina Radenković. Na kanalu “Trudnoća je dar”, koji broji skoro 24 hiljade registrovanih korisnika, Marija i Kristina dele prvenstveno svoju roditeljsku svakodnevicu, iskustva, radosti i brige, ali takođe opisuju i druge segmente svojih života. Kako i same kažu “Biti mama je najveća i najlepša uloga svake od nas. Ali, i pored toga što smo mame, mi smo i poslovne žene, supruge, drugarice…” Pojedini video zapisi na kanalu dostižu 57 hiljada pregleda.

Mogu ja to sama MJTS

MJTS tim od 2013. godine širi svoju zajednicu sa istoimenog nezavisnog ženskog portala i upušta se u čari video zapisa. Upravo na ovoj platformi, gde broje 186 hiljada korisnika, MJTS tim nastavlja sa misijom da sve zanimljivosti iz oblasti mode, kozmetike, kulinarstva, uradi sam i fitnesa učini jednostavnim i zanimljivim putem originalnih video tutorijala koji će pokazati pre svega ženama da je, ako se uloži trud, sve moguće. Sadržaj se ažurira jednom nedeljno, a pojedini video zapisi beleže 573 hiljade pregleda.

Facebook komentari: