BIZIT 11 - prvi dan

Twitter je napravio igru da bi objasnio svoja podešavanja privatnosti

Twitter je objavio novu igru pretraživača Data Dash koja ima za cilj da objasni neke od njegovih podešavanja privatnosti. “Dobro došli u PrivaCity!” čita opis igre na sajtu. „Odvedite svog psa, Data, bezbedno u park. Izbegnite reklame za mačke, plivajte kroz more DM-ova, borbeni trolovi i usput naučite kako da preuzmete kontrolu nad svojim iskustvom na Twitteru.”

PCPress.rs Image

Kada pokrenete Twitter Data Dash, koji je napravio Momo Pixel, prvo ćete izabrati jezik na kojem želite da igrate, a zatim ćete izabrati jednog od četiri lika koji će pratiti psa Data na nekoliko nivoa. Sama igra je prilično jednostavan platformer sa bočnim pomeranjem. Svaki nivo je tematski – na jednom se nalaze mačke koje nose oglasne table, na drugom da izbegavate trolove – a vaš cilj je da sakupite pet kostiju što je brže moguće.

Ako dobijete kosti, igra će objasniti nešto o Twitter-ovim postavkama privatnosti u vezi sa tim nivoom i čak će ponuditi dugme koje povezuje sa podešavanjima Tvitter-a. Kada nadmašite nivo reklama za mačke, na primer, videćete poruku o tome kako Twitter prilagođava vaše iskustvo na platformi i ukazuje na to gde možete da uključite ili isključite personalizovane oglase.

Pročitajte i:  Alternativna rešenja: Lov na „sledeći Twitter“

PCPress.rs Image

Igra ima divnu piksel art estetiku. Naravno, postoji mnogo nijansi plave tokom igre, Platformiranje može biti nezgrapno, ali igra dovoljno oprašta da nije previše teško pokušati težak skok nekoliko puta.

Twitter je predstavio igru kao deo većeg napora oko svoje politike privatnosti, koju je kompanija prepisala. „Od danas možete da vidite ažuriranja naše politike privatnosti i uslova korišćenja usluge u aplikaciji preko podešavanja i na našem redizajniranom sajtu politike privatnosti, navode iz Twittera.

Izvor: TheVerge

 

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: