Upoznajte Min-Liang Tan-a, singapurskog preduzetnika, milijardera i gejmera

Min-Liang Tan je singapurski preduzetnik, a najpoznatiji je kao suosnivač, izvršni direktor i kreativni direktor kompanije za igrice, Razer Inc. i CEO THX-a od maja 2017. Upravlja i nadgleda dizajn i razvoj svih Razer proizvoda, apre nego što je formirao Razer sa Robert Krakoff-om, bio je advokat. Pored svega toga, Tan je i član Upravnog odbora Kancelarije za intelektualnu svojinu Singapura (IPOS).

Proglašen je za “Top 10 najvažnijih lidera u tehnologiji” u 2015. godini od strane Juniper Research-a, ispred drugih lidera kao što su Elon Musk iz Tesla-e i Space X-a i Jack Ma iz Alibabe. Tan je jedan od “25 najkreativnih ljudi u tehnici” imenovan od strane Business Insider-a zajedno sa Jonathan Ive i Gabe Newell. Bio je rangiran kao jedan od 40 najjačih ljudi u igranju igara Kotaku na listi “The Kotaku Power 40”. Tan je, takođe, bio na prvom mestu od 30 najboljih osnivača TechAsia u jugoistočnoj Aziji, i proglašen je za čoveka godine u Aziji za 2016. od strane Straits Times-a.

Pročitajte i:  Milica Zec, Beograđanka koja je spojila umetnost i VR

Tan je debitovao 2016. godine na Forbes Singapore listi najbogatijih sa neto vrednošću od 600 miliona dolara i postao najmlađi singapurski milijarder do 40 godina, koji je sam stvorio svoje bogastvo, sa neto vrednošću od 1,6 milijardi dolara, kada je Razer izašao na berzu 2017. Osvojio je i nagrade svog Alma matera, Nacionalnog univerziteta u Singapuru, koji je 2011. godine dodelio nagradu NUS inovatoru i kao jedan od njihovih izuzetnih mladih studenata u 2015. godini.

Tan ima grupu obožavalaca širom sveta, a jedan je od osnivača Open Source Virtual Reality platforme, čiji je cilj stvaranje zajedničkog standarda za dizajn VR programa. Sledeći cilj za Razer leži u domenu virtuelne stvarnosti, a Tan se nada da će uspeti da stvori celu industriju virtuelne stvarnosti, navodeći da su izgledi “fenomenalni” u zabavi, zdravstvenoj zaštiti i vojnim aplikacijama.

Min-Liang Tan je na nedavno održanom Forbes-ovom samitu – ispod 30 za Aziju u Hong Kongu predvodio pažljivo napravljen brend za gejmere, napravljenu od strane gejmera.
Facebook komentari: