Uticaj naslova od 65 karaktera na pretragu

Portal “Search engine journal” zvao je svog stalnog sagovornika iz Google-a, Džona Milera, da bi odgovorio na pitanja vezana za najbolje SEO strategije. Ovoga puta, pitanje se odnosilo na dužinu tagovanog naslova i njen uticaj na Google-ov izbor pretrage za prve strane na pretraživaču.

PCPress.rs Image

U Google-ovim rezultatima pretrage navodi se da je poželjna dužina tagovanih naslova do 65 karaktera. Naslovi koji su duži od toga, bivaju sami skraćeni ili prepisani od strane Google-a. Oni koji vole da pišu duže naslove (kao što su pojedini urednici i novinari), prema ovom pravilu treba da ih skrate, kako bi maksimizirali šanse da se sadržaj pojavi u pretrazi.

Sukob novinarske i SEO prakse

SEJ portal inspirisan je sopstvenom i tuđom novinarskom i uredničkom praksom. Neki portali forsiraju duže naslove jer je to u skladu sa pravilima dobrog novinarstva. Sa druge strane, SEO stručnjaci veruju da postoje određena pravila naslovljavanja koja (ipak) imaju uticaja na uspešnost rangiranja sadržaja na Google-u.

Džon Miler, međutim, rekao je da Google apsolutno nema organičenja vezana za broj 65. Tvrdi da dužina naslova uopšte nije bitna i da ne postoje preporuke, od strane Google-a, vezane za nju. Štaviše, dužina naslova treba da bude izbor urednika, a ne SEO stručnjaka.

Pročitajte i:  Discord testira novu opciju Watch Together

Kakav naslov treba da bude?

Naslov treba da na jezgrovit način opisuje ono čime se tekst bavi. Na taj način će oni koji su zainteresovani za temu- klinuti na tekst i pročitati. Međutim, ovo ne znači da treba podvaljivati naslove, jer ako je samo naslov privlačan a sadržaj ne zadovolji očekivanja čitalaca- tekst će biti za nekoliko sekundi zatvoren. Broj ulazaka na tekst nije merilo njegovog kvaliteta, kao ni njegove istinske čitanosti. 

Važna napomena za SEO eksperte: Miler tvrdi da naslove ne treba koristiti za isticanje ključnih reči. Tvrdi, takođe, da u naslovima ne treba koristiti šablonske reči koje se ponavljaju na više stranica.

Izvor: searchenginejournal

 

 

 

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *