Veštačka inteligencija kao scenarista reklame

Lexus će ostati zapamćen kao prva kompanija koja je za svoju reklamu iskoristila scenario čiji je autor veštačka inteligencija. Reklama je napravljena za potrebe lansiranja novog Lexus ES modela u Evropi, a osmislio ju je IBM Watson AI sistem. Na osnovu scenarija, reklamu je napravio Kevin Macdonald, oskarom nagrađen reditelj dokumentarnih filmova.

Reklama pokazuje kako Lexus EX napušta fabriku i emocije radnika koji ga je napravio. Zatim prelazi na „crash test“ scenu gde taj isti radnik sa zebnjom prati razvoj događaja – iščekujući da auto bude razbijen tokom testiranja. Nakon aktiviranja njegovog automatskog sistema za kočenje, prikazuje se njegovo olakšanje.

Ova reklama je rezultat partnerstva između Lexus kreativne agencije The&Partnership London i IBM Watson tima. Oni su koristili veštačku inteligenciju da analiziraju reklame za automobile i luksuzne brendove koje su nagrađivane tokom prethodnih 15 godina, zajedno sa drugim podacima, na osnovu čega su dobili elemente oko kojih je stvoren kostur scenarija. Posao su nakon toga preuzeli kreativni ljudi iz agencije koji su kreirali finalnu verziju scenarija za reklamu.

Pročitajte i:  Microsoft kreirao AI karikaturistu

Način na koji je veštačka inteligencija otkrila ključne scene za scenario bio je fascinantan, ali i neočekivan, jer niko nije mislio da će na tako dobar način prepoznati i opisati ljudske emocije.

Izvor: Cnet

 

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.