Vimeo doživeo rast i samostalnost tokom epidemije

Vimeo je postao samostalna javna kompanija, jer beleže brzi rast koji predstavlja posledicu pandemije. Od osnivanja, Vimeo je u vlasništvu IAC-a, ogromnog tehnološkog i medijskog holdinga koji stoji iza Angie’s List-a, Ask-a, Dotdash-a (ranije About.com) i, donedavno, aplikacije Match Group.

vimeo postao samostalan

Vreme je da Vimeo doživi svoj puni potencijal

IAC očekuje da dovrši izdvajanje Vimea u drugom kvartalu 2021. Spinoff bi trebalo da pomogne Vimeu da prikupi novac za dalje ulaganje u proizvodne i prodajne mogućnosti. Vimeo, osnovan 2004. godine, odavno nudi profesionalnu alternativu YouTube-u. Web lokacija omogućava članovima koji plaćaju da prilagode video plejer koji okružuje njihove filmove, stave zaštitu lozinkom na video zapise, kreiraju prilagođene web lokacije, integrišu se sa Google Analytics alatom i imaju više članova tima koji upravlja nalogom, između ostalih funkcija koje će verovatno biti potrebne timovima i profesionalcima nego pojedinci. Kreatori takođe mogu da ponude iznajmljivanje i kupovinu svojih filmova putem Vimea.

Sajt se ne fokusira na otkrivanje video snimaka i vitalnost u onoj meri u kojoj ga ima YouTube, a njegov besplatni plan dolazi sa značajnim ograničenjima, pa nikada nije postigao isti nivo kao njegov najistaknutiji konkurent. Vimeo kaže da sada ima 200 miliona korisnika (mada ne razjašnjava da li je taj broj ukupno, mesečno ili nešto drugo) i brzo je rastao tokom 2020. godine. U novembru je Vimeo prikupio 150 miliona dolara, a kompanija se procenjuje na 2,75 milijardi dolara. Finansiranje će pomoći Vimeu da izgradi nove alate za timove i korporativne korisnike, razvije bogatije funkcije događaja uživo i doda integracije sa više nezavisnih platformi, zajedno sa stvaranjem drugih novih alata.

Izvor: The Verge

 

 

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: