Warner Bros upotrebio deepfake tehnologiju za stvaranje trejlera za Reminiscence

Promocija predstojećeg filma Reminiscence Warner Bros-a koristi deepfake tehnologiju da fotografiju lica korisnika pretvori u kratki film sa zvezdama, poput Hugh Jackmana. Trejler filma je napravio startup pod nazivom D-ID.

Warner Bros upotrebio deepfake tehnologiju za stvaranje trejlera za Reminiscence

Film Reminiscence u bioskopima od 20. avgusta

D-ID je navodno počeo sa željom da razvije tehnologiju koja može zaštititi potrošače od prepoznavanja lica, ali je shvatio da se njegova tehnologija može koristiti i za optimizaciju deep fake-ova. Za ovaj konkretni projekat, kompanija je napravila web sajt na kojoj će se od osoba tražiti ime i fotografija. Animacija ni na koji način nije savršena, pa bi lice ponekad moglo izgledati iskrivljeno, ali ipak nije loša, s obzirom na to da je tehnologija stvorena od samo jedne slike.

Reminiscence je naučnofantastični triler o Nicku Bannisteru koji je „privatni istraživač uma“. Ideja koja stoji iza trejlera je da ljudi budu klijenti koji gledaju u svoja sećanja kako bi rešili slučaj. Film će biti prikazan u bioskopima od 20. avgusta, ali će, kao i većina novih izdanja, biti dostupan i za strimovanje na HBO Max-u.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.