BIZIT plus

Wiko telefoni: Drugačiji pogled na svet

Sajam MWC idealan je za pronalaženje adekvatnog sagovornika s kojim možete da razgovarate o planovima kompanija, kao i o nastupu na našem tržištu. Nakon uzbudljive premijere nove generacije serije View, Simone Tornaghi, regionalni direktor kompanije Wiko za jugoistočnu Evropu, govori za PC PRESS.

PCPress.rs Image
Simone Tornaghi, regionalni direktor Wiko za jugoistočnu Evropu

Jedan od proizvođača telefona koji je u poslednjih godinu dana ozbiljna pretnja konkurentima, posebno u nižem i srednjem segmentu, upravo je francuski Wiko. Kvalitetnim uređajima i pristupačnom cenom, ovi telefoni za kratko vreme osvojili su srca kupaca u Srbiji

Koje su glavne promene koje donosi nova generacija Wiko telefona?

Ako ste pogledali celu novu seriju telefona koje smo predstavili na Sajmu, mogli ste da primetite da svi imaju 18:9 ekrane, što je format koji ćemo koristiti u budućnosti, dok će View 2 i View 2 Pro biti jedini modeli s 19:9 odnosom stranica ekrana. Čak ćemo i sa najjeftinijim modelima, kao što je Lenny 5 koji košta 79 evra, kretati sa ovim novim odnosom stranica ekrana. Takođe, smatramo da je veliki ekran čak i u nižim segmentima veoma bitan, pa se trudimo da promovišemo ove formate zarad udobnijeg rada.

Pročitajte i:  Na MWC 2024, budućnost tehnologije ekrana je jasna (i savitljiva)

Da li će svi modeli telefona koje ste predstavili biti dostupni u našem regionu?

Srbija je specifično tržište, a činjenica da još uvek niste u EU dodatno otežava operativne stvari kao što je uvoz, na primer. Svi telefoni su kompatibilni sa srpskim tržištem, pa se može očekivati da budu u prodaji čim lokalizacija bude završena. Kada je reč o seriji View 2, telefone možete očekivati na tržištu kada za njima bude postojala potražnja. Biće uskoro dostupni, ali prisustvo na tržištu Srbije zavisiće od potražnje distributera i operatora.

Koga smatrate za najvećeg konkurenta na našem tržištu?

Alcatel je svakako glavni konkurent, ne samo u Srbiji već u južnoj i jugoistočnoj Evropi. Iako u Italiji ova kompanija uskoro zatvara kancelariju, u Adriatic regiji veoma je jaka, posebno zbog dobrih odnosa sa operatorima. Wiko je nov brend, a svi znamo da je potrebno vreme da se ne bi identifikovao kao egzotičan brend. Ako pogledate samo specifikacije, performanse i cenu, verovatno nećemo biti najbolji, ali u ovom regionu je i priča iza vašeg brenda jako oruđe. Wiko igra na kartu različitosti, jer predstavlja drugačiji brend, a dobar primer je boja bleen, koja je naša jedinstvena kombinacija plave i zelene, i postala je naš zaštitni znak pod kojim nas ljudi prepoznaju.

Pročitajte i:  Kad AI generiše slike iz teksta u realnom vremenu

Koje su najveće prednosti Wiko uređaja?

Imamo običaj da kažemo kako mi demokratizujemo tehnologiju, što u suštini znači da dajemo najbolju novu tehnologiju po najboljoj ceni. Konkretno, novim modelima demokratizovaćemo 18:9 odnos stranica i tržištu ponuditi popularnu tehnologiju po prihvatljivoj ceni. Ali kupci nisu eksperti za specifikacije uređaja, one im više služe kao orijentir, dok je na kraju mnogo bitnije kako se telefon ponaša u svakodnevnom radu. Sada imate jeftine telefone sa osmojezgarnim procesorima, dosta memorije i velikom baterijom, pa brend postaje faktor diferencijacije prilikom kupovine.

Prema istraživanjima koje sprovodimo, jasno je da su naši najveći kupci milenijalci, kao generacija koja brzo prihvata moderne tehnologije i dovoljno se razume da može da prepozna kvalitet, a takođe imamo i mlađe, ali i starije kupce, koje pokrivamo širokim rasponom uređaja koje nudimo. Jednostavno, naša misija je bila i ostaće da kupcima damo najbolju tehnologiju po najboljoj ceni.

(Objavljeno u PC#253)

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: