YouTube nastavlja borbu protiv ad-blokera na mobilnim telefonima

YouTube-ov rat sa blokatorima oglasa je daleko od završetka i fokusira se na alate koji ovog puta omogućavaju gledanje bez oglasa na mobilnom uređaju. Video platforma u vlasništvu Google-a objavila je da jača svoju primenu na aplikacije trećih strana koje krše njene uslove korišćenja usluge, posebno na aplikacije za blokiranje oglasa.

PCPress.rs Image

YouTube se krije iza kreatora sadržaja

Govori se o mobilnim aplikacijama koje možete koristiti za pristup video snimcima bez da vas reklame ometaju. Kada koristite takvu aplikaciju, možda ćete imati problema sa baferovanjem ili ćete videti poruku o grešci koja kaže „Sledeći sadržaj nije dostupan u ovoj aplikaciji“.

YouTube kaže da njeni uslovi ne dozvoljavaju aplikacijama trećih strana da isključe oglase „jer to sprečava da kreator bude nagrađen za gledanost“. Kao što je to bio slučaj u proteklih nekoliko meseci otkako je počeo da razbija blokatore oglasa, YouTube predlaže da se prijavite za Premium članstvo ako želite da gledate bez oglasa. YouTube Premium će vas koštati 14 USD mesečno.

Pročitajte i:  YouTube Shorts dodaje remiksovanje muzičkih spotova

Još u novembru, YouTube nam je rekao da je pokrenuo globalni napor da podstakne gledaoce sa omogućenim blokatorima oglasa da dozvole oglase na YouTube-u ili isprobaju YouTube Premium za iskustvo bez oglasa. Počelo je tako što se prikazuju iskačući prozori kad god se koristi blokator oglasa koji vam govori da je to protiv TOS-a veb lokacije. Ubrzo nakon toga, mogli ste da reprodukujete samo do tri video snimka sa uključenim blokatorom oglasa pre nego što više ne možete da učitate nijedan. Google je takođe kasnije priznao da ako imate instaliran blokator oglasa, možda ćete doživeti neoptimalno gledanje, na primer da morate da čekate duži period pre nego što se video učita.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *