Zarezi na ekranu se reklamiraju kao velika nova opcija
Bez obzira na to kako se neki pojedinac oseća u odnosu na zarez na ekranu pametnih telefona, skoro svaki veliki proizvođač je odlučio da je ovaj u trendu, te je usek postao centralni deo mnogih novih reklama za uređaje takvih proizvođača.
Tako je Oppo počeo sa najavama za F7 model, te se većina reklama fokusira upravo na zarez na ekranu. To ne iznenađuje ako se ima u vidu da su tokom ovogodišnjeg MWC kongresa svi iPhone X klonovi igrali na kartu useka na displeju, te postavili temelj za novi način prepoznavanja onih telefona koji se smatraju modernim uređajima.
1/2 Make way for the brilliant and bold #OPPOF7 that is equipped with an awesome Super Full Screen for the ultimate viewing experience, that will leave you mesmerized! pic.twitter.com/4iKeS7dz3d
— OPPO Mobile India (@oppomobileindia) March 12, 2018
Oppo je preduzeo sledeći korak kada je ova tema u pitanju, te umesto da se fokusira na nove funkcije svog modela, izabrao je da u prvi plan stavi promenu u dizajnu, čija je osnovna funkcija da podseća na Apple premijum modele. Tako su u senci ostali oni podaci koji bi korisnicima trebalo da predstave opcije poput 6,2-inčnog displeja sa rezolucijom od 2280 x 1080, te odnosom ekrana 19:9. Oppo za ovu godinu sprema i model R15, koji takođe ima statusnu oznaku u obliku zareza na ekranu.
2/2 Make way for the brilliant and bold #OPPOF7 that is equipped with an awesome Super Full Screen for the ultimate viewing experience, that will leave you mesmerized! pic.twitter.com/IZOGSCLuUt
— OPPO Mobile India (@oppomobileindia) March 12, 2018
Izvor: The Verge