Zebra

Zašto je sve teže upravljati aplikacijama kompanija i kako one mogu značajno da utiču na ukupne performanse?

Softver je zauvek promenio način interakcije i poslovanja. Da bi preživele u današnjem softverski definisanom svetu, kompanije neprestano redefinišu i razvijaju softverske strategije kako bi stvorile aplikacije koje privlače i oduševljavaju korisnike svakim danom sve više. Drugim rečima, novo konkurentsko bojno polje je digitalno, a jedini način za pobedu je prevazilaženje očekivanja vaših korisnika.

Moderne aplikacije, međutim, zahtevaju složene arhitekture, upravo da bi udovoljile očekivanjima korisnika i da bi kompanije bile u mogućnosti da brzo inoviraju kako bi ostale konkurentne. Kao posledica, aplikacijama je sve teže upravljati i podložnije su problemima koji utiču na ukupne performanse.

Sve ovo čini upravljanje performansama aplikacija neophodnim savremenom poslovanju. Cilj alata za upravljanje performansama aplikacija (APM) je da pomogne poslovanju da identifikuje i otkloni potencijalne probleme sa aplikacijama pre nego što izvrše uticaj na krajnjeg korisnika. Ali sa brojnim APM rešenjima koja su danas na tržištu, kako da znate da potencijalno rešenje može podržati potrebe vaše specifične aplikacije?

Tri osnovna zahteva od modernog APM rešenja

Dok upoređujete rešenja, primetićete različita tumačenja mogućnosti koje APM treba da pokrije. Međutim, sve se svodi na tri jednostavna zahteva, znate da je APM rešenje sveobuhvatno ako pruža:

  • Vidljivost celokupne IT infrastrukture. Važno je da vizualizujete i nadgledate svaku interakciju i sve aktivnosti unutar aplikativnog okruženja. To uključuje sve front-end, back-end, infrastrukturne i cloud komponente potrebne za pravilno funkcionisanje vaše aplikacije.
  • Uvid u performanse aplikacija. Dobro APM rešenje vam pomaže da razumete kako izgledaju “normalne” performanse, te kada one odstupaju od norme. Trebalo bi da upozori vaše timove za podršku (idealno u realnom vremenu) na anomalije čim se pojave, tako da timovi mogu brzo da preduzmu mere.
  • Analiza osnovnog uzroka problema. Potrebno da je budete u mogućnosti ne samo da identifikujete odakle dolazi problem, već i šta je njegov uzrok, zbog najbržeg mogućeg vremena rešavanja tog problema.

Svako APM rešenje je napravljeno drugačije, pa je potrebno da zagrebete dublje ispod površine da biste se uverili da rešenje ispunjava pomenuta tri zahteva.

Kada počnete da istražujete karakteristike proizvoda, pitajte se: Da li je moguće da uočim problem u ranoj fazi, pre nego što on utiče na korisnika? Zatim: Na kom nivou detalja mogu da razumem naše klijente? Onda: Mogu li da nadgledam  sve transakcije aplikacija u poslovnom kontekstu?  Ili: Mogu li da dovedem u vezu performanse aplikacija sa poslovnim rezultatima? Nije zanemarivo, i potrebno je zapitati se i: Da li ovo rešenje olakšava automatizaciju saniranja problema? Da li je jednostavno za primenu?

Postavljanjem pravih pitanja, moći ćete da odredite koja rešenja nude širinu i dubinu mogućnosti potrebnih za podržavanje potreba vaše aplikacije – kako danas, tako i na svakom koraku na vašem putu digitalne transformacije.

Pogledajte u videu ispod kako je IT kompanija Saga, implementirala rešenje kompanije Cisco AppDynamics i kakva su iskustva banke.

Ulaganje u APM rešenje je presudan korak u osiguravanju da vaše aplikacije nastave da ispunjavaju očekivanja vaših korisnika. Tokom procesa evaluacije važno je očekivati od isporučioca APM rešenja da pokažu kako njihovi alati mogu da podrže vaš konkretan slučaj i izazove sa kojima se suočavate u svojoj industriji.

Ako se proces evaluacije izvede ozbiljno, rezultat ne može izostati, o čemu svedoče i iskustva zadovoljnih korisnika rešenja najbrže rastućeg svetskog APM vendora, kompanije Cisco AppDynamics*: 50 companies that forever changed application and business performance.

Na našem tržištu, važnost ovog rešenja prepoznala je Banca Intesa, vodeća banka na našem tržištu.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.