Asus servisni centar

Asus je obezbedio ovlašćeni ASP servisni centar u Srbiji koji servisira Asus laptopove, monitore, eEee PC i PDA uređaje. Broj call centra je 011/2070677. Kompanija Asus insistira na tome da krajni kupac zove call centar i da više nema potrebe da se reklamirani uređaj vraća u prodavnicu. Na taj način će sam kupac najbolje objasniti operateru u čemu je problem, a sama procedura će biti znatno ubrzana.

Operater je istovremeno i tehnička podrška, pa će najpre ustanoviti da li problem može da se reši bez servisne intervencije. Ako nema rešenje uzima podatke od kupca (ime, prezime, adresa, kontakt telefon, serijski broj, tip uređaja, opis kvara) i daje kupcu RMA broj.
Obaveza kupca je da zapakuje uređaj tako da se ne može oštetiti u transportu i napiše RMA broj na kutiji.
Kupac od tog trenutka čeka telefonski poziv od kurira dostavne službe koji se dogovara sa strankom kada i gde može da se preuzme uređaj (kuća, posao itd).
Rok za preuzimanje na magistralnim putevima u i većim mestima je 24 časa, na lokalnim pravcima i manjim mestima 48 sati.
Kada se uređaj popravi istom službom se vraća korisniku.

Izvor: Pakom, Asus

Za ovaj tekst komentari su zakljuċeni.


DevOps Testing
Bizit

Twitter