Kaspersky Lab proširio saradnju sa Ferarijem | PC Press

Kaspersky Lab proširio saradnju sa Ferarijem

Kompanija Kaspersky Lab, vodeći proizvođač sigurnosnih sistema za upravljanje sadržajem, najavila je proširenje saradnje sa kompanijom Ferrari. Kompanije zajedno rade na identifikovanju sinergija u informacionim tehnologijama i unapređivanju nivoa saradnje.

„Drago nam je da smo ušli u novu fazu uspešne saradnje sa kompanijom Ferrari. Naše kompanije imaju iste osnovne vrednosti: savremenu tehnologiju, inovacije, najbolji kvalitet i ogromnu želju za napredovanjem,” rekao je Eugene Kaspersky, izvršni direktor i osnivač kompanije Kaspersky Lab. „Naša kompanija se bori protiv sajber kriminala i neprestano razvija rešenja već 15 godina, a zahvaljujući ovom zajedničkom projektu, nastojaćemo da zaštitimo sisteme i vozila kompanije Ferrari pomoću naših najnovijih tehnologija,” dodao je Kaspersky.

„Kompanija Ferrari je ugovorila saradnju sa kompanijom Kaspersky kako bi se uverila u mogućnosti njenog antivirusnog softvera. Cilj je da bude završena sveobuhvatna procena do kraja četvrtog kvartala 2012.godine. Aplikacija ima cilj da obuhvati upravljanje kako za Industrial GT tako i za Gestione Sportiva radi eventualnog daljeg razvoja,” rekao je Vitorio Boero, glavni i odgovorni za informisanje u kompaniji Ferrari.

Projekat podrazumeva nekoliko faza: prvi korak je osnivanje komiteta za tehničko pregovaranje – IT stručnjaci i analitičari iz kompanije Kaspersky Lab, kao i viši IT menadžeri i inženjeri iz tima Scuderia Ferrari. Cilj je da stručnjaci iz obe kompanije poboljšaju metodološke i tehničke strane IT infrastrukture i usluga obe kompanije. Sledeća faza, koja će početi krajem 2012, biće analiza Ferarijevog kompleksnog IT pejzaža i procena portfolia proizvoda kompanije Kaspersky Lab kako bi bio napravljen plan za prilagođavanje i sprovođenje aplikacije. 

O sponzorstvu između kompanija Kaspersky Lab i Ferrari

Kompanija Kaspersky Lab je ušla u svet moto trka u maju 2010, tako što je sponzorisala AF Corse tim i njegova vozila Ferrari GT u trci Le Mans Series, i bila je „zvanični snadbevač“ za tim Scuderia Ferrari. Pola godine kasnije kompanija Kaspersky Lab je postala zvanični sponzor tima, a logo kompanije se nalazio na vozilima Formule 1.

Ove dve kompanije su lansirale i zajednički proizvod: Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. Ovo sigursnosno rešenje podrazumeva korisnički interfejs u stilu Ferrari i video igricu Ferrari Virtual Academy kako bi bile usklađene najbolje antivirusne tehnologije sa svetski poznatom slikom tima Scuderia Ferrari.

Formule na kojima se nalazi logo kompanije Kaspersky Lab, moći ćete videti na svim trkama Formule 1 za sezonu 2012 i 2013. To je deo novog, proširenog ugovora o sponzorstvu između  trkačkog tima Scuderie Ferrari i kompanije Kaspersky Lab, koji je objavljen na poslednjem Formula 1 Gran Priju za sezonu 2011 u Sao Paolu.

O kompaniji Kaspersky Lab

Kaspersky Lab je vodeći proizvođač sigurnosnih sistema za upravljanje sadržajem i najveći svetski privatni prodavac proizvoda za bezbednost softvera. Kompanija spada među 4 najveća prodavca sigurnosnih rešenja za krajnje korisnike*. Tokom svoje 15-godišnje istorije, kompanija Kaspersky Lab je ostala inovator u oblasti IT bezbednosti i obezbeđuje efikasna rešenja kako za preduzeća tako i za domaćinstva. Kaspersky Lab trenutno posluje u skoro 200 zemalja širom sveta. Proizvodi i tehnologija ove kompanije pružaju zaštitu za više od 300 miliona korisnika širom planete.

Za više informacija, posetite www.kaspersky.com.

*Kompanija je zauzela 4.mesto po IDC rangiranju Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor, 2010. Rangiranje je objavljeno u IDC izveštaju Worldwide IT Security Products 2011-2015 Forecast i 2010 Vendor Shares – December 2011. Prodavci softvera su rangirani na osnovu prihoda od prodaje krajnjih bezbednosnih rešenja u 2012.


Enjoy.ing

Twitter