Održan skup o upravljanju odnosima s klijentima

Nikola-Tejic-Extreme Na inicijativu Udruženja informatičke delatnosti Privredne komore Beograda, firma Extreme je uz firmu Adbuka učestvovala u organizovanju skupa pod nazivom „Upravljanje odnosima sa klijentima – teorija i praksa“ koji je održan u ponedeljak 11. juna.

Skup je bio namenjen svima onima koji su zainteresovani za uvođenje ovog koncepta u svoje poslovanje. Odziv je bio veliki, a među posetiocima je bilo predstavnika firmi koje se tek upoznaju sa ovim konceptom, kao i onih koji već razmišljaju o naprednijim tehnološkim rešenjima koja bi trebalo da olakšaju primenu ovakvog koncepta. Ovo je svakako signal da su firme na domaćem tržištu sve više svesne značaja usredsređenosti na kupce i dvosmerne komunikacije sa njima.

Teoretski deo skupa je održao Saša Jovanović iz firme Adbuka koji je na zanimljiv način predstavio razvoj marketinga kao poslovne funkcije, način na koji se očekivanja kupaca menjaju sa promenama tehnologije i kako se to odražava na poslovanje onih kompanija koje se nisu prilagodile na vreme.

Nakon teoretskog dela, Nikola Tejić iz firme Extreme je putem primera pokazao kako izgleda primena CRM koncepta u konkretnom preduzeću uz pomoć tehnologije. Primeri su prikazani na Microsoft Dynamics CRM platformi koja se može prilagoditi konkretnim poslovnim procesima i već se primenjuje u velikom broju domaćih preduzeća različitih veličina i iz različitih industrijskih grana. Posetioci su mogli da vide neke od osnovnih aktivnosti koje ovaj CRM alat pokriva – vođenje jedinstvene baze o klijentima, segmentiranje po različitim kriterijumima, dodeljivanje zadataka i zajednički rad sa jednim klijentom, dnevno izveštavanje o aktivnostima i rezultatima i još mnogo toga.

Svi koji su zainteresovani sa saznaju više o ovom alatu, mogu se prijaviti za besplatan probni period u trajanju od 30 dana na sledećoj strani: http://www.crmhosting.rs/demo.

Izvor: Extreme


Microsoft
Bizit
Excel kuhinjica

Twitter