SAP predstavio novo CRM 7.0 rešenje

Kompanija SAP, svetski lider u oblasti poslovnog softvera, danas je korisnicima u Srbiji predstavila svoje najnovije rešenje za odnose s korisnicima – SAP CRM 7.0. U pitanju je kompletan paket rešenja namenjen prodaji, marketingu, uslugama, analitici, kontakt centrima, e-trgovini. Korisnici mogu da biraju opcije koje najviše odgovaraju njihovim potrebama i poslovnim izazovima, a aplikacija može da se veoma brzo primeni. Benefiti od primene SAP CRM 7.0 rešenja mogu da se vide u roku od šest do osam nedelja. Ovo novo CRM rešenje je kreirano da zadovolji potrebe svih kompanija, bez obzira na veličinu i specifičnu industrijsku granu iz koje kompanija dolazi.

CRM 7.0 rešenje sa svojim funkcionalnostima omogućava da se povećaju prodajne performanse, smanje troškovi u svim sektorima kompanije, poveća efikasnost marketinga, poboljša lojalnost korisnika, povećava mogućnost za pravilno donošenje odluka, povećava produktivnost zaposlenih i obezbeđuje veće prihode od prodaje, kao i ukupni profit.

“Stalno smo u kontaktu sa našim korisnicima i veoma nam je važno da naši korisnici u Srbiji pravovremeno budu upoznati sa našim najnovijim rešenjima. Zbog toga smo danas doveli SAP CRM specijaliste iz regiona koji su pokazali mogućnosti koje ovo rešenje nudi, kao i prednosti koje se njegovom primenom mogu ostvariti”, izjavio je Vladimir Popović, generalni direktor SAP-a i dodao: “želim da napomenem da smo SAP ERP poslovni softver lokalizovali za srpsko tržište. U prethodnom periodu smo dosta uložili u ovaj segment i sada su sve osnovne funkcionalnosti SAP ERP-a lokalizovane i usklađene sa domaćim zakonodavstvom. Naravno, mi ćemo ovaj proces nastaviti i u domenu nekih naprednih rešenja i alata koja još nisu zastupljena na srpskom tržištu i to će nam biti fokus u narednim godinama da bismo korisnicima maksimalno olakšali rad i učinili pristupačnijim kompanijski portfolio.”

“SAP CRM 7.0 ima fleksibilan i jednostavan korisnički interfejs, što je dovelo do lakšeg prilagođavanja i izuzetnog zadovoljstva krajnjih korisnika, smanjeno je vreme za obuke, kao i troškovi podrške. Ovo rešenje nam takođe pruža najbolji uvid o našim korisnicima kroz izuzetne funkcionalnosti koje poseduje i podržava našu strategiju orijentisanu ka poslovanju korisnika. Sa druge strane iskustva korisnika kreiraju konkurentsku prednost koja pomaže kompanijama svih veličina da kod svojih korisnika ostvare lojalnost, ali i da povećaju tržišni udeo. SAP je u jedinstvenoj poziciji da pruži rešenja kompanijama koje žele da transformišu svoje iskustvo prema korisnicima. Sa SAP CRM rešenjem kompanije imaju bolji uvid u potrebe svojih korisnika, mogu da poboljšaju svoje operacija i podršku ka korisnicima, što kao krajnji rezultat ima da postaju najbolje kompanije”, rekao je Csaba Follath, SAP e-Countries CRM Manager.


Microsoft
DevOps Testing
Bizit

Twitter