BIZIT 2022

Algotech: Tri decenije pokretanja inovacija, rasta i razvoja

Kompanija Algotech, uz slogan Creating Experiences 3.0, ove godine obeležava 30 godina svog poslovanja i nastavlja da poboljšava i unapređuje korisničko iskustvo svojih klijenata. Od svojih početaka Algotech je bio usmeren na kreiranje korisničkog iskustva i odnos s klijentima. U tom domenu je uvek bio pionir, a uz implementaciju rešenja koja omogućuju rad na daljinu, Algotech je učvrstio poziciju tržišnog lidera u ovim segmentima.

PCPress.rs Image

Isprva su to bili projekti iz oblasti poslovne telefonije, zatim najbolja kontakt-centar rešenja vodećih telekomunikacionih operatora, banaka, javnih institucija i mnogih drugih. Danas, kada je ceo svet prepoznao značaj rada od kuće i upravljanja korisničkim iskustvom, Algotech primenjuje najsavremenije tehnologije, poput veštačke inteligencije i NLU rešenja (rešenja za razumevanje prirodnog govora), u kreiranju iskustava korisnika kroz socijalne mreže i sve druge kanale komunikacije koji se danas koriste.

Tridesetogodišnji put koji je Algotech do sada prešao, bio je ispunjen mnogim izazovima i neizvesnostima. Na tom putu rad i zalaganje su bili najveći saveznici. O dosadašnjem radu i planovima za budućnost razgovarali smo sa osnivačima kompanije Algotech Aleksandrom i Goranom Bakočem.

Pročitajte i:  Epson: Proizvodnja i brending pod istim krovom

Kada ste počinjali, da li ste mislili da ćete stići do obeležavanja 30 godina uspešnog poslovanja?

Nismo razmišljali o tome ni šta će biti sledećeg dana, ni za 5, ni za 10, a kamoli za 30 godina. Sada, kada se okrenem, 30 godina je prošlo jako brzo, dan za danom. Meni je bilo važno da uživam u tom procesu razvoja. Algotech je rastao iz godine u godinu, a nadam se da će tako i nastaviti!

PCPress.rs Image
Aleksandar Bakoč

Koji je za vas najveći uspeh koji ste postigli za ovih 30 godina poslovanja?

Bilo je velikih i malih uspeha, u nekima smo više, u nekima manje uživali. U svakom slučaju, kada bih morao da izdvojim jedan poslovni uspeh, to je svakako stabilnost kompanije i okruženje koje smo napravili za naše zaposlene i za naše klijente.

Šta je sledeća faza za Algotech?

Algotech danas, više nego ikada, ima u svom strateškom planu da širi internacionalni biznis. Nastavljamo mnogo intenzivnije, kroz usvajanje novih znanja i tehnologija, da pojačavamo prisustvo u EMEA regionu koje gradimo skoro tri decenije. Partneri su nas prepoznali kao stabilnu kompaniju koja poseduje specifična znanja i zbog toga nam ukazuju poverenje da radimo na najizazovnijim svetskim projektima, kao što je, na primer, najveći kontakt-centar projekat na svetu u ovom trenutku, u kompaniji Qatar Airways.

Goran Bakoč se takođe osvrnuo na početak Algotech-a i podelio svoje utiske s nama.

Pročitajte i:  Endava: Strategiju širenja biznisa fokusiramo na lokacije gde su talentovani ljudi

Naš početak pre 30 godina, kao i svaki početak, bio je vrlo interesantan. Kao vrlo mlada firma, bez prethodnog iskustva, uspeli smo da potpišemo ugovor s multinacionalnom kompanijom AT&T. Oni su tada u nama prepoznali potencijal koji mi verovatno ni sami još u tom trenutku nismo videli. Ipak, išlo nam je u prilog to da smo bili spremni i željni da učimo i usvajamo nova znanja i ubrzo je otpočeo naš put ka onome gde smo danas.

Smatrali smo da je važno je da se pozicioniramo kao pouzdan partner našim klijentima, kao neko na koga uvek mogu da računaju. Trudili smo se da razumemo njihove potrebe i probleme da im pomognemo da ih rešavaju i bili smo u tome uspešni. Zanimljiva je činjenica da su pojedini klijenti s nama od osnivanja Algotech-a pa do danas.

PCPress.rs Image
Goran Bakoč

Još jedan faktor koji je bio ključan za uspeh jeste i praćenje globalnih trendova i to u vrlo dinamičnim industrijama telekomunikacija i informacionih tehnologija. To i danas nastavljamo da radimo i da kroz rešenja koja će automatizovati podršku korisnicima olakšamo našim klijentima svakodnevni rad uz istovremenu transformaciju korisničkog iskustva.

Pročitajte i:  Inception i Halcom: Fakture „na daljinu“

Naš cilj je da naši klijenti svojim korisnicima mogu da ponude neprevaziđeno korisničko iskustvo bilo da se korisnik nađe u poslovnici, online, zove kontakt-centar, četuje na društvenim mrežama ili jednog dana poželi da svoj zahtev uputi kroz Metaverse. Mi ćemo uvek biti tu da to omogućimo.

Korisna adresa: algotech.rs

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published.