TrendMicro

Apple će sponzorisati Super Bowl emisiju na poluvremenu od februara

Nacionalna fudbalska liga postigla je višegodišnji ugovor sa Apple Music-om o sponzorstvu Super Bowl-a na poluvremenu, počevši od utakmice prvenstva u američkom fudbalu u februaru 2023. godine.

PCPress.rs Image

Super Bowl je obično najgledaniji televizijski događaj godine u Sjedinjenim Državama, a emisija na poluvremenu je postala izlog, sa poznatim umetnicima kao što su The Weeknd, Jennifer Lopez, Shakira, Beyoncé, Justin Timberlake, Lady Gaga, Katy Perry, Bruno Mars, Prince i Madonna.

Preko 120 miliona gledalaca gledalo je 2022. Super Bowl LVI šou na poluvremenu, u kojem su učestvovali Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige i Kendrick Lamar. Superboul LVII će se igrati u nedelju, 12. februara, u Glendejlu u Arizoni.

Povezivanje će biti ključna promotivna platforma za Apple, koji je povezan sa muzikom od 2001. godine kada je predstavio iPod digitalni muzički plejer.

Finansijski uslovi posla nisu objavljeni

Apple je među brojnim kompanijama koje se nadmeću da postanu sledeći dom za NFL Sunday Ticket, paket koji omogućava navijačima da gledaju svaku nedeljnu fudbalsku utakmicu, prema izvorima upoznatim sa tom materijom. Apple nije odgovorio na zahtev za komentar.

Pročitajte i:  Apple je izbacio novi macOS Ventura

Izvor: cnbc

Facebook komentari:
eFakture

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *