BIZIT plus

Autodesk pretplata

U poslednjih par godina Autodesk Subscription model donosi sve više novina, tako da korisnici za svoj novac dobijaju značajnu vrednost. Ostaje im samo da izaberu najpogodniju opciju.

autodesk1
Kompanija Autodesk trudi se da iz godine u godinu svojim korisnicima obezbedi najsavremenije i najproduktivnije alate za rad. Nove, napredne verzije programa obezbediće kompanijama i pojedinicima veću produktivnost, efikasnost, a samim tim i veću konkurentnost na tržištu. Putem različitih opcija pretplate, Autodesk svojim korisnicima obezbeđuje čitav niz dodatnih mogućnosti.

Autodesk svoja rešenja i prateće usluge kontinuirano razvija kroz poboljšanje funkcionalnosti i stabilnosti, pa samim tim ulaže veliki napor da izađe u susret izazovima koje postavlja savremeno projektovanje u svim tehničkim oblastima. Zbog toga je za korisnike od izuzetnog značaja da imaju pristup najnovijim rešenjima čijim će korišćenjem biti efikasniji u svom radu.

Autodesk Subscription (pretplata) nudi najpogodniji, moderan i fleksibilan način kupovine i pristupa softveru i uslugama koje su vam potrebne kako biste unapredili svoj rad. S više opcija za kupovinu nego ikada do sada, kompanija može izabrati način korišćenja koji najbolje odgovara njenim potrebama i budžetu. Autodesk Pretplata korisnicima stavlja na raspolaganje softver, usluge i podršku kako bi ubrzali kompletan proces rada, sada i u budućnosti.

Autodesk Subscription nije više samo naziv za godišnje održavanje Autodesk softvera. Sada je to zbirni naziv za sve Autodesk‑ove opcije pretplate, odnosno načina pristupa programima i njihovog korišćenja. Ovo, između ostalog, uključuje:

  • Pretplatu za godišnje održavanje (Maintenance Subscription) – ranije poznato korisnicima pod imenom Autodesk Subscription.
  • Vremenski ograničeno korišćenje programa (Desktop Subscription) – ranije poznato korisnicima pod imenom Autodesk Rental Plans.
  • Cloud servise (nova Cloud Service Subscription).

Bez obzira na odaberanu opciju, korisnik će uvek imati pogodnost pristupa i rada u najnovijim verzijama softvera, mogućnost odabira određenog seta Autodesk 360 Cloud servisa, fleksibilne uslove licenciranja, tehničku podršku i dodatne usluge.

Maintenance Subscription

Maintenance Subscription (pretplata za godišnje održavanje) može se opciono kupiti, isključivo kao dodatak uz „klasičnu“, trajnu licencu nekog od Autodesk‑ovih programa. Pretplata za godišnje održavanje najisplativiji je način da održite i maksimizujete vašu dugoročnu investiciju u Autodesk softver i usluge. Pretplata za godišnje održavanje (Maintenance Subscription) pomaže vam da na efektan način obnavljate licence vašeg Autodesk softvera. Kroz momentalni pristup poslednjim verzijama Autodesk programa, možete povećati produktivnost koristeći najnovije tehnologije i mogućnosti koje štede vreme.OSA logo transparent

Kupovinom pretplate za godišnje održavanje, korisnici paketa Autodesk programa stiču pravo pristupa pojedinim specijalizovanim aplikacijama koje se inače ne prodaju samostalno. To je najbolji i ujedno najekonomičniji način da budete uvek ispred konkurencije. Promenom Autodesk‑ove prodajne politike, kojom se od februara 2015. ukida prodaja programskih nadogradnji, pretplata za godišnje održavanje postaje jedini način da vaša trajna licenca uvek podrazumeva najnoviju verziju softvera. Sa Maintenance Subscription‑om, dobijate:

  • Pristup najnovijim verzijama, kako biste uvek koristili aktuelni softver, koji vam daje prednost nad konkurencijom.
  • Pristup dodatnim programima i funkcionalnostima u okviru Autodesk Design Suit‑ova.
  • Autodesk 360 cloud servis, koji vam pomaže da povećate mobilnost, poboljšate saradnju i optimizujete svoje projekte.
  • Tehničku podršku za brzo rešavanje problema, kako biste održali produktivnost.

Desktop Subsciption

Desktop Subscription korisnicima nudi fleksibilan, pay‑as‑you‑go model licenciranja koji omogućava vremenski ograničeno korišćenje Autodesk programa. Kvartalna i godišnja opcija pretplate pružaju vam mogućnost da investirate u softver samo u meri koja vam je zaista potrebna.

Sa Periodičnom pretplatom (Desktop Subscription) možete da licencirate Autodesk softver na kratkoročnoj bazi kako biste odgovorili na različite poslovne i budžetske zahteve, kao što su iznenadni projekti ili zapošljavanje osoblja za konkretne projekte. Izaberite između kvartalne i godišnje opcije za korišćenje Autodesk Design Suite paketa i drugih softverskih proizvoda.

Periodična pretplata vam daje fleksibilnost da upravljate troškovima, bez investiranja u kupovinu licenci i bez dugoročnih obaveza. Uz Desktop Subscription dobijate:

  • Pristup najnovijim verzijama softvera, odabranim Autodesk 360 cloud servisima i tehničkoj podršci.
  • Niske ulazne cene kako biste mogli da upravljate troškovima, bez avansne investicije u licence ili dugoročne obaveze.
  • Lako smanjenje ili povećanje tima usled iznenadnih kratkoročnih projekata i privremenog zapošljavanja dodatnih kadrova.
  • Povećanu funkcionalnost, uz manje rizika.

Cloud Service Subscription

Cloud Service Subscription omogućava vam da proširite svoje poslovanje s desktop i notebook računara u cloud, pojednostavite saradnju i procese rada koristeći širok izbor cloud baziranih rešenja. Pristup ka virtuelno neograničenoj cloud računarskoj snazi može znatno umanjiti potrebno vreme za vizuelizaciju i simulaciju procesa, osloboditi desktop resurse za veću produktivnost i bolje rezultate. Sa Cloud Subscription dobijate:

  • Praktično beskonačnu cloud računarsku snagu, koja vam pomaže da pokrenete kompleksne i za resurse zahtevne zadatke bez zauzimanja sopstvenih desktop računara. Time izbegavate investiranje u skup, specijalizovani hardver.
  • Mogućnost saradnje s proširenim timovima u cloud okruženju u realnom vremenu, iz vaše kancelarije ili s prenosivog uređaja.
  • Pristup projektnoj dokumentaciji bilo kada, bilo gde, sa Interneta i prenosivih uređaja, praćenje radnih procesa tokom svih faza projekta.
  • Pristup svim najnovijim uslugama, fleksibilno licenciranje i tehničku podršku.

www.autodesk.com

autodesk.osa.rs

(Objavljeno u časopisu PC#213)

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , ,