Bilbordi kao u naučno-fantastičnim filmovima

Dva preduzetnika udružila su snage kako bi svoju marketinšku tehnologiju, koja podseća na bilborde iz filma Suvišni izveštaj, predstavili korisnicima širom Evrope.

Naime, Abdul Alim i Shaz Mughal lansirali su Bidooh još 2014. godine, a ideju su dobili upravo iz pomenutog filma, te scene u kojoj kompjuterizovani bilbordi prolaznicima prikazuju personalizovane reklame. Tehnologija koju su kreirali koristi sistem kamera za prepoznavanje lica koji se nalazi unutar bilborda, te prolaznike klasifikuje prema rodu i starosnoj dobi, i prikupljene informacije koristi za biranje odgovarajućih reklamnih sadržaja.

Bidooh se već nalazi na 16 test pozicija u Mančesteru, Oldamu, Ričdejlu i Notingemu, a do kraja godine mogao bi da stigne i u druge delove Velike Britanije, a nakon toga i u neke delove Istočne Evrope, pre svega Češku i Rumuniju. Konačni cilj je da se u naredne tri godine širom Evrope postavi tri hiljade ovakvih bilborda. Oglašivači mogu da kreiraju reklame na Bidooh web-sajtu ili aplikaciji, te zakupe mesto na bilbordu, a reklame mogu da se pojave u roku od 60 sekundi od prijavljivanja. Bilbordi koriste blockchain tehnologiju za sigurno čuvanje i distribuiranje dobijenih podataka, a usluge mogu da se plate i DOOH Token kriptovalutom koja je nastala iz Ethereum-a i alternativne blockchain tehnologije.

Pročitajte i:  Vrednost kriptovaluta na dan 17.10.2018.

U kompaniji kažu i da se 27 ekrana već nalazi i u Bosni i Hercegovini, a kao deo „balkanskog ugovora“.

Izvor: The Telegraph

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.