BIZIT plus

BioWare otpušta „otprilike“ 50 ljudi

BioWare otpušta „otprilike“ 50 ljudi, prema najavi generalnog menadžera studija, Gary McKaya.

PCPress.rs Image

„Da bismo zadovoljili potrebe naših predstojećih projekata, nastavili da se držimo najvišeg standarda kvaliteta i osigurali da BioWare može da nastavi da napreduje u industriji koja se brzo razvija, moramo da se pomerimo ka agilnijem i fokusiranijem studiju,“ McKay  je napisao. „Kao deo ove tranzicije, eliminišemo otprilike 50 uloga u BioWare-u.

Vesti o otpuštanjima stižu dok je BioWare usred razvoja sledećeg naslova Mass Effect i Dragon Age: Dreadwolf. BioWare je najavio Dreadwolf-a još 2018. godine (tada poznat samo kao Dragon Age 4) pre nego što je utihnuo na dve godine. Zatim, tokom Gamescom 2020, BioWare je objavio kratak video snimak iza scene koji je pokazao delove konceptualne umetnosti i uključivao poruku programera da se napredak na Dreadwolf-u nastavlja brzo. Kasnije te iste godine, fanovi su bili počašćeni kratkim trejlerom sa svetlim detaljima koji je zadirkivao istoimenog negativca iz igre… i to je to. Za tri godine nije bilo vesti o ovoj igri, nema igre, nema nove konceptualne umetnosti i informacija o protagonisti ili pratiocima.

Umesto toga, većina vesti koje su stizale iz studija bile su litanije odlazaka visokog profila. 2020. su Casey Hudson i Mark Darrah otišli. Godine 2021, stariji kreativni direktor Dreadwolf-a, Matt Goldman, takođe je otišao. Nedavno je Mac Walters, 19-godišnji BioWare veteran i direktor proizvodnje Dreadwolf-a, otišao u januaru.

McKay je napisao da BioWare radi na tome da pomogne pogođenim zaposlenima da nađu posao negde drugde u drugim podružnicama EA. Takođe je brzo uverio fanove da će otpuštanja bolje pozicionirati kompaniju da nastavi razvoj Dreadwolf-a.

Ali sa BioWare talentom za krvarenje i nedostatkom značajnih ažuriranja o napretku igre, zaista je teško videti kako.

Izvor: TheVerge

Facebook komentari: