BIZIT 2018: Uspešna kompanija digitalnu transformaciju percipira kao evoluciju

Glavni cilj digitalne transformacije jeste da omogući bolju startnost kompanije. Digitalizacija života, kojoj smo svi svedoci, postavlja iznova zahteve za sve grane industrije i sve oblasti poslovanja. Online prisustvo odavno je vitalna funkcija i manifestacija zdravlja kompanije, međutim, zahtevi današnjice uveliko prevazilaze Web sajt.

U nameri da opstanu na tržištu, kompanije su u prethodnim godinama pribegavale takozvanim fiks-rešenjima, ostavljajući dugoročnu strategiju i trasiranje digitalnog poslovanja za neki budući trenutak. Danas, suočene s neminovnošću digitalne transformacije i novim pravilima tržišta, kompanije imaju veliki izazov da konačno izaberu pobedničku strategiju i počnu s primenom neophodnih izmena kako sopstvenih resursa, procedura, poslovnih modela i načina poslovanja, tako i načina postavljanja ciljeva i vrednovanja rezultata. Poslovni lideri koji vide digitalnu transformaciju kao revoluciju svog biznisa, često imaju nerealna očekivanja, što rezultuje neuspehom u digitalnoj transformaciji. Uspesi su češći u kompanijama koje digitalnu transformaciju percipiraju kao evoluciju.

Veliki je luksuz danas „priuštiti” neuspešnu digitalnu transformaciju kompanije, te su ovakvi promašaji zadavali ozbiljne štete i globalnim gigantima. Postoje brojni primeri da još veću štetu izaziva opiranje digitalnoj transformaciji, što je dovelo do marginalizacije, pa i nestajanja dojučerašnjih lidera, kao što su Nokia, BlackBerry, Kodak, Blockbuster, Motorola… Sve navedeno dovodi do većeg pritiska, ali i straha da se krene s promenama. Odlaganje digitalizacije kod naših kompanija često se manifestovalo kroz uvođenje pojedinačnih digitalnih servisa i angažovanje konsultanata, dok se za ozbiljnija unapređenja čekao povoljniji trenutak.

Pročitajte i:  Sprovođenje digitalne transformacije u Srbiji uz pomoć britanske vlade

Implementacija softverskih rešenja

Pronalaženje pouzdanog partnera u digitalnoj transformaciji i odlučnost u sprovođenju promena predstavljaju najznačajniji deo posla i neophodni su za siguran korak napred.

Izbor i implementacija softverskih rešenja tada su jednostavni, nove procedure su efikasne, zaposlenima u kompaniji procesi su automatizovani, poslovanje je unapređeno, korisnici zadovoljniji i lojalniji, te je zagarantovan ne samo opstanak već i konstantni rast kompanije. Korisničko iskustvo je zajednički fokus svih poslovnih segmenata u okviru kompanije, te se konstantna transformacija odvija u cilju unapređenja korisničkog iskustva u svakom segmentu i na svim pristupnim kanalima.

Partner digitalne transformacije

U okviru predstojeće konferencije BIZIT Industrija 4.0, kompanija Enetel Solutions predstaviće se kao partner u digitalnoj transformaciji na tri predavanja:

1.Digitalni deus ex machina otkriće nove alate i pravce digitalne transformacije kojima se rešavaju tekući i budući problemi poslovanja, uz osvrt na generaciju proizvoda koji nastaju, nove biznis modele i koristi koje donosi i kompanijama i krajnjim korisnicima.

Glavni cilj digitalne transformacije jeste da omogući bolju startnost kompanije, odnosno spremnost za promene koje su konstantne i neminovne, kao i na brzinu primene inovacija. Inovacije se odnose na sve aspekte poslovanja: poslovni modeli se menjaju, sami proizvodi migriraju iz fizičkih u servise/usluge korišćenja digitalnih proizvoda, dok se cene usluga i proizvoda formiraju sve češće dinamički, prediktivnim metodama.

Pročitajte i:  Google predstavio nove AI čipove za mašinsko učenje

Enetel Solutions će, pored osvrta na izazove digitalne transformacije, u okviru predavanja predstaviti i sopstvena dva digitalna proizvoda Impoqo i Impoqo wit lab kojima unapređuje poslovanje klijenata širom regiona.

2. Mašinsko učenje, Big data i IoT glavni su pokretači Industrije 4.0. Još uvek nedovoljno korišćeno na našim prostorima, mašinsko učenje postaje globalno novi esencijalni alat uspešnog poslovanja za sve industrijske oblasti. Predavanje pod naslovom „Kako da pobedite olimpijskog šampiona?” otkriće kako automatizovati donošenje odluka na osnovu postojećih podataka i kako dodatne izvore podataka iskoristiti za kompetitivnu prednost u poslovanju: unapređenju korisničkog iskustva i postojećih funkcionalnosti, ali i kreiranju potpuno novih digitalnih proizvoda koji su bili nezamislivi do današnjeg trenutka.

Data Science je oblast u kojoj se Enetel Solutions ističe kao pionir na domaćem tržištu i planira brojne radionice i predavanja na temu mašinskog učenja i Data Science-a kako bi se privrednici upoznali s prednostima primene ove naučne oblasti na svoje poslovanje.

3.Gejmifikacija u poslovanju je velika šansa za domaće kompanije da primene koncept takmičenja i igre uopšte za svoje zaposlene, kojim bi pospešili razmenu znanja i lično angažovanje svakog pojedinca u ostvarivanju strateških ciljeva kompanije, među kojima je svakako i digitalna transformacija, ali i unapređenje postojećih proizvoda i kreiranje novih future proof

U okviru zajedničkog predavanja kompanija Enetel Solutions i HUB pod nazivom „Korporativna gejmifikacija” otkrivamo kako se gejmifikacijom u različitim industrijama postižu bolji poslovni rezultati, motivacija i posvećenost zaposlenih. Primena mehanizama koji odvajkada pokreću ljude u digitalnom dobu unapređuje poslovanje i kreira zadovoljan radni kolektiv spreman da dodatno doprinese kompaniji, pri čemu se ostvaruje veća lojalnost zaposlenih i manja neželjena fluktuacija kadra, što je glavni cilj HR-a svake kompanije.

Pročitajte i:  Tema BIZIT-a: Četvrta industrijska revolucija i ljudski radnici

Ako vas interesuju teme kao što su integrisana poslovna rešenja i veštačka inteligencija, o kojima će kompanija Enetel Solutions govoriti na predstojećoj BIZIT konferenciji, 7. i 8. novembra u Klubu poslanika, pozivamo vas da se prijavite, i ne propustite najveću regionalnu biznis i IT konferenciju.

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.