PC Press Hosting 2020

BMW želi da ponudi opcione funkcionalnosti na bazi pretplate

Kao proširenje njihove ConnectedDrive prodavnice, BMW planira da vlasnicima njihovih automobila ponudi opciju pristupa specifičnim hardverskim i softverskim funkcionalnostima na bazi pretplate. Kompanija nije objavila detalje kako bi to funkcionisalo, ali je zamišljeno da se neke opcije aktiviraju na period dok korisnik plaća mesečnu naknadu za njih. Ideja koja stoji iza ovoga je dodatna monetizacija opcija koje već postoje u automobilu, a koje bi se „otključavale“ kroz ConnectDrive Store.

BMW navodi da bi se ovakvim pristupom kupcima obezbedila finansijska fleksibilnost. To bi značilo da, recimo, grejači ugrađeni u sedišta mogu da se plaćaju (i koriste) samo u zimskim mesecima. Takođe, ako bi se automobil prodao kao polovan, sledeći kupac bi imao mogućnost da ga prilagodi svojim potrebama.

Kao negativna strana ovakvog pristupa nameće se činjenica da kupci BMW automobila možda neće želeti da pored toga plaćaju još i dodatu mesečnu naknadu, pogotovo što su te funkcije ionako već ugrađene u automobil koji su (skupo) platili. Uostalom, to se već i desilo. Naime, prošle godine BMW je predstavio godišnju pretplatu u iznosu od 80 dolara za korišćenje Apple CarPlay-a u kolima. Međutim, to je vrlo brzo ukinuto, nakon učestalih žalbi vlasnika BMW automobila.

Pročitajte i:  Apple CarKey je dostupan, ali trebaće vam novi BMW da biste ga koristili

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
PC-Auto

Tagovi: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.