BIZIT plus

CEO kompanije Rakuten želi da njegovi zaposleni nauče da kodiraju

Ranije, učenje kompjuterskog programiranja bilo je uglavnom opciono, osim ako niste želeli karijeru u toj oblasti. Međutim, u današnje vreme sa svim našim gedžetima i tehnologijom, učenje kodiranja je postalo važnije nego ikada, posebno zato što otvara toliko različitih puteva i karijera. Toliko da je CEO Rakuten kompanije, Hiroshi Mikitani, otkrio da želi da svih njegovih 17.000 zaposlenih nauče da kodiraju.

Computer, coding, laptop, developer

Govoreći sa Emily Chang za Bloomberg televiziju, Mikitani je rekao: „Ako radite za Toyota-u, recimo, znate kako funkcioniše automobil – osnovna struktura motora, suspenzija i tako dalje. Dakle, ako radite za kompaniju koja se bavi pružanjem IT usluga, morate da imate osnovno znanje o tome šta se nalazi u računaru.“

Mikitani nije sam u ovoj ideji, te prema Thomas Malone-u, profesoru informacionih tehnologija i organizacionih studija na MIT Sloan School of Management, „Svi živimo u svetu koji je oblikovan i definisan od strane IT-a, ali mnogi od nas imaju mentalni model tehnologije koji je analogan tome da su bolesti uzrokovane zlim duhovima. Možete ljudima da date dovoljno razumevanja da bi znali kako da postavljaju prava pitanja.“

Poslednjih godina smo počeli da primećujemo kako različite kompanije pokušavaju da se uhvate u koštac sa nastavom kodiranja kod mlađe generacije. Apple je pokrenuo inicijative kao što su Swift Playgrounds, dok je Mattel koristio svoju Barbie franšizu kako bi pokušao da ohrabri decu da počnu sa kodiranjem.

Pročitajte i:  Komentar: Programeri i njihova budućnost

Izvor: Ubergizmo

Facebook komentari: