Digitalizacija u bankarstvu: prednost ili neophodnost?

Dolazak generacija koje više cene dostupnost digitalnih proizvoda od blizine ekspozitura zahteva od banaka da se brzo promene i aktivno uključe u digitalnu transformaciju.

PCPress.rs Image

Opšte je prihvaćeno da su digitalne usluge velika prednost u savremenom društvu, u kojem su brzina i efikasnost završavanja poslova postale ključne za odabir institucije s kojom se sarađuje. Međutim, izgleda da su standardi i očekivanja korisnika posebno podignuti u bankarstvu: klijenti očekuju da su im svi bankarski proizvodi dostupni onlajn, putem specijalizovane aplikacije ili sajta, bez papira, odlazaka u filijale i ozloglašenog čekanja u redovima.

Zbog čega je to tako? Godinama je čak i za neke od osnovnih bankarskih usluga bilo neophodno doći u banku – a kada govorimo o većim odlukama, poput podizanja različitih vrsta kredita, ukupno vreme provedeno u filijali merilo se ne samo satima, već i u nervozi i dodatnim frustracijama. Primena neefikasnih i komplikovanih procedura dovela je čak i do toga da su klijenti spremni i da promene banku, samo da ne bi imali iskustva s tromim sistemima.

Nove generacije, nova očekivanja

Digitalno bankarstvo je, u skladu s tim, naišlo na veoma plodno tle – u proteklih nekoliko godina i na našem tržištu povećalo je broj novih zahteva klijenata. Dolazak generacija koje više cene dostupnost digitalnih proizvoda od blizine ekspozitura zahteva od banaka da se brzo promene i aktivno uključe u digitalnu transformaciju. Međutim, promena bilo kog velikog i tradicionalnog sistema nije jednostavna: to je proces koji zahteva vreme i posvećenost, a u modernom poslovanju rezultati se očekuju brzo i njihov kvalitet se podrazumeva.

Pročitajte i:  Komentar: Digitalizacija kao podrška održivom razvoju

PCPress.rs Image

Pitanje koje mnoge banke postavljaju nije samo kako se najlakše nositi sa ovim promenama, već i odakle započeti proces digitalne transformacije? Koje poslovne procese prvo automatizovati tako da se najbrže osete efekti na poslovanje? U biznisu koji se mora nastaviti sa istom efikasnošću dok se uvode inovacije, važno je pronaći pravu pomoć: partnera sa značajnim iskustvom u ovoj oblasti, koji će se zajedno s vama postarati za uspešnu digitalizaciju.

Comtrade digitalna banka

Zamislite da potencijalni klijent odmah po izboru željenog kredita, depozita, paketa računa ili kartice, uz samo par klikova na mobilnom telefonu dobije ponudu banke. Ukoliko je prihvati, nakon toga prolazi kroz sesiju video-identifikacije, potpisuje ugovornu dokumentaciju uz sistem dvofaktorske autentifikacije i jednostavno aktivira željenu uslugu – sve u udobnosti svog doma.

Ovakav scenario je moguć uz pomoć Comtrade System Integration eksperata i usluge Comtrade digitalna banka, koja obuhvata izlaganje bankarskih proizvoda i usluga na Internet kanal prodaje uz implementaciju sistema za video-identifikaciju za udaljeno uspostavljanje poslovne saradnje.

Pročitajte i:  Google odustaje od planova za bankovne račune

Partneri kojima se veruje

Sistem digitalne banke efikasno prepoznaje trenutni status korisnika u banci i određuje minimalni set koraka kroz koji on treba da prođe do izabranog proizvoda. Klijent uživa u vrhunskom korisničkom iskustvu, digitalni kanali postaju centralno mesto okupljanja – a banka štedi resurse koji bi inače vršili obradu i realizaciju zahteva.

PCPress.rs Image

CTSI je digitalnu banku kreirao u saradnji s kompanijom Blinking, čija tehnologija omogućuje razvoj kompleksnih bankarskih proizvoda koji su zasnovani na proveri identiteta korisnika – u ovom slučaju, korišćeno je rešenje Blinking Identify. Ceo proces, uz video-identifikaciju u realnom vremenu i elektronsko potpisivanje dokumentacije, može se završiti onlajn – čime se ispunjavaju svi zahtevi korisnika za brzinom i efikasnošću.

Zadovoljan korisnik – najbolja preporuka

Koji god aspekt da posmatrate, trenutna kretanja pokazuju da digitalizacija u bankarstvu postaje potreba, a ne samo prednost. Digitalna banka može biti jedinstveni odgovor na sve izazove, kao i najefikasnije sredstvo za zadržavanje i privlačenje klijenata i zauzimanje željene pozicije na tržištu. Zadovoljan korisnik je uvek najbolja preporuka: poželeće svima da prenese svoje iskustvo i vrhunsku uslugu koju ste mu omogućili!

Pročitajte i:  Galenika: Inspirisani digitalizacijom do „inteligentne kompanije”

Saznajte više o Comtrade System Integration uslugama na comtradeintegration.com.

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *