BIZIT plus

Ekstenzija za Chrome, timeOS, stavlja detalje vašeg sastanka na jedno mesto

Podsetnici za sastanke mogu biti teški za navigaciju.

PCPress.rs Image

Detalji sastanka na svakom novom tabu koji otvorite

Čak i ako dobijete obaveštenje 10 ili 30 minuta pre sastanka, možda ćete zaboraviti da se pridružite ili ćete imati problem da pronađete link do sastanka. Magical, kompanija za produktivnost, ima za cilj da reši ove probleme pomoću Chrome ekstenzije pod nazivom timeOS. Ova ekstenzija prikazuje detalje vašeg sledećeg sastanka na svakom novom tabu koji otvorite. Ekstenzija radi na jednostavan način. Nakon što je instalirate, od vas će tražiti da se prijavite sa svojim Google nalogom da biste sinhronizovali kalendar. Kada se sinhronizacija završi, prikazaće vaš sledeći sastanak na stranici novi tab. Možete brzo da se pridružite sastanku sa te stranice pomoću prečice CMD/Ctrl + J ili da dobijete iskačući podsetnik da se pridružite minut pre početka sastanka. Štaviše, alatka vas takođe podseća da završite sastanak na vreme kako biste mogli da pređete na druge zadatke.

Stranica novog taba takođe ima odeljak Notes koji možete otvoriti preko CMD/Ctrl + I prečice. Podrazumevani šablon za beleške — sa timom koji radi na uvozu prilagodljivih šablona — ima odeljak Agenda za beleženje tačaka za sastanak i odeljak Next Steps za spisak nastavaka ili zadataka o kojima se razgovaralo pre i tokom sastanka. Takođe možete da sinhronizujete svoje beleške sa svojim Notion nalogom. Ovo će takođe kreirati bazu podataka o svim sastancima u Notion-u, tako da možete brzo da pogledate beleške za različite sastanke. TimeOS ekstenzija je samo jedan deo rešenja za sastanke koje Magical želi da kreira. Tomi Barav, suosnivač Magical-a, rekao je da je ideja iza kreiranja timeOS-a bila da detalji sastanka budu pristupačniji. „Verujemo da je vreme veoma dragoceno za zaposlene profesionalce. Dakle, sa timeOS ekstenzijom, želeli smo da uštedimo muke oko pronalaženja detalja o sastanku i lakog snimanja beleški sa sastanka. Želeli smo da pojednostavimo upravljanje sastancima i uštedimo vreme našim korisnicima“, rekao je on.

Pročitajte i:  Chrome dobija AI asistenta za pisanje

Startup sada radi na integraciji više alata sa timeOS-om kao što je Slack za komunikaciju; Trello, Monday.com za upravljanje projektima; i Jira za praćenje problema. Osim toga, postoji više funkcija kao što je označavanje kolega u predstojećim zadacima u pripremi. Kompanija takođe testira Magical — istoimeni kalendarski proizvod za timove da eliminišu besmislene sastanke — u zatvorenoj beta verziji. Proizvod ima za cilj da smanji neželjenu poštu na sastancima uvođenjem funkcija kao što su prikazivanje najboljih vremenskih termina za zakazivanje sastanaka sa kolegom i prikazivanje vremenske zone u kojoj se nalaze dok zakazujete sastanak.

„Živimo u svetu suočavanja sa inflacijom sastanaka. Ljudi spamuju jedni druge beskorisnim pozivima za sastanke. Kalendar vidimo kao most između sinhrone i asinhrone komunikacije. Želimo da ljudima pružimo alate tako da lako preskaču sastanke dok dobijaju sve informacije“, rekao je Barav. Tim takođe želi da uvede funkcije kao što je obaveštavanje organizatora ako njihove kolege već imaju naporan dan i podsticanje da se pronađe bolje vreme za sastanak. Firma ima za cilj da otvori Magical za javni pristup do kraja ove godine.

Pročitajte i:  Android malver u lažnom Google Chrome ažuriranju

Izvor: Techcrunch

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,