Gaming potrošnja u 2020. godini porasla za 27 procenata

Ako je neka industrijska grana profitirala u poslednjih godinu dana (a da nije farmacija), onda je to gaming. Zbog toga što su ljudi kod kuće provodili mnogo više vremena nego obično, tražili su načine za zabavu. A jedan od najpopularnijih je oduvek bio igranje.

gaming potrošnja

Prema najnovijim podacima, vrednost tržišta gaming hardvera, softvera je u decembru porastao za 25 procenata u odnosu na isti period prošle godine, a ako se u obzir uzme cela godina, razlika je još veća – 27 procenata. Ako se fokusiramo samo na hardver, najveća razlika u potrošnji bila je u decembru – čitavih 38 procenata. Glavni „krivac“ za to je pojava novih Sony i Microsoft gaming konzola.

Za samo mesec dana, u decembru 2020. godine potrošena je 1.35 milijardi dolara na kupovinu hardvera za igranje. To je najveća vrednost potrošnje, još od decembra 2013. godine, kada su se pojavile Xbox One i Playstation 4 konzole. Tada je potrošeno 1.37 milijardi dolara. Analitičari tvrde da bi ta vrednost bila lako premašena da su proizvođači mogli da zadovolje potražnju za konzolama nove generacije.

Pročitajte i:  Potpuno proizvedena u Kini - prva gaming PC matična ploča

Ako se gledaju pojedinačne konzole, prošlogodišnji pobednik je Nintendo Switch, koji je dostigao najveću prodaju još od prodaje Nintendo Wii konzole u 2008. godini. Switch, koji će u martu napuniti četiri godine imao je prilično „rezervisan“ start, koji je delimično bio prouzrokovan limitiranim brojem konzola u prodaji. Ali pojavom Animal Crossing igre, prodaja je skočila „u nebesa“. Ova igra je prethodnu godinu završila na trećem mestu po prodaji, iza Call of Duty: Black Ops Cold War i Call of Duty: Modern Warfare.

Izvor: TechCrunch

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,