Gen Z gleda lajkove i pozitivne recenzije pre kupovine gadžeta, tvrdi Accenture

Jeste li se ikada zapitali kako Gen Z kupuje online

PCPress.rs Image

Kako kupuje Gen Z?

Šta pokreće njihovo ponašanje prilikom kupovine preko e-trgovinskih portala? Nedavni izveštaj pod nazivom “Sledećih milijardu potrošača” kompanije Accenture pokušava da odgovori na ova pitanja, otkrivajući neke zaista zanimljive uvide o ponašanju ove nove publike na internetu i njihovom uticaju na globalnu digitalnu trgovinu. Prema izveštaju, 80% digitalnih urođenika ili Gen Z koristi društvene medije, pretraživače i video zapise objavljene na platformama da bi istražili svoje online kupovine, bilo da se radi o tehnološkim gadžetima ili nedeljnim namirnicama. Ovo se odražava i u ponašanju drugih zainteresovanih strana u prostoru.

Kada to pogledamo iz tehnološke perspektive, porast broja kanala koji izveštavaju o lansiranjima tehnologije i recenzijama proizvoda, pokazuje da potrošači sve više zavise od online recenzija nego ikada ranije, što potvrđuje i Accenture. Kako je navedeno u njihovom izveštaju, na 76% digitalnih potrošača utiču lajkovi i pozitivne recenzije proizvoda na društvenim medijima kada planiraju da obave kupovinu. Čak su i stvari kao što su jednostavne politike vraćanja proizvoda podstakle današnjeg digitalnog potrošača da se oslanja na internet prilikom kupovine. Ovo je zaista zanimljiv trend koji je istaknut u izveštaju, i ukazuje na drugo veoma interesantno tržište koje će se otvoriti u tehnološkom prostoru – obnovljeni proizvodi. Glavne e-commerce platforme već imaju program obnovljenih proizvoda. Izgleda da budućnost izgleda obećavajuće i zaista zanimljivo. 

Pročitajte i:  TikTok se polako pretvara u veliki digitalni šoping centar

Izvor: Digit

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,