Google saradnja sa Renault-Nisan-Mitsubishi alijansom

Google će uspostaviti partnerski odnos sa najvećom auto alijansom Renault-Nisan-Mitsubishi u cilju ugrađivanja Android zasnovanog sistema u milione automobila. Ovaj novi info-zabavni sistem, sa novim komandnim ekranom počeće da se ugrađuje 2021. godine. Preko njega, vozači će moći da pristupe Google mapama, prodavnici aplikacija, kao i glasovnom asistentu.

Samo u prvoj polovini ove godine, ova alijansa je zajedno prodala više od 5.5 miliona vozila. Stoga će ovo partnerstvo biti veliki iskorak u pravcu Google-ove ambicije da bude zastupljeniji u auto industriji. Zvaničnici alijanse naglasili su da su se odlučili na ovo partnerstvo jer veliki broj njihovih kupaca već koristi Google mape i druge Android aplikacije, pa će njihova upotreba u automobilima biti samo prirodan nastavak.

Partnerstvo sa Google-om takođe odgovara i Renault-Nisan-Mitsubishi korporaciji jer ne moraju da troše resurse na razvoj sopstvenog softverskog ekosistema. I drugi proizvođači automobila već su implementirali neke od Google-ovih aplikacija. Na primer, Audi je implementirao Google Earth u svoj navigacioni sistem, dok je Volvo najavio da će njihov novi info-zabavni sistem takođe pokretati Android.

Pročitajte i:  Google najavio dodatna poboljšanja u rezultatima pretraživanja

Izvor: TechCrunch

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.