Google u borbi protiv piraterije

Google je objavio izveštaj “Kako se boriti protiv piraterije” za 2018. godinu u kome detaljno opisuje svoje napore u borbi protiv piraterije na mreži, kao i rezultate tih napora. Prema navodima ove kompanije od velike je važnosti da kreatori sadržaja primaju prihode od svojih radova kako bi na taj način bili podržani i kreirali nove sadržaje u budućnosti, a samim tim stali na put internet kriminalu.

U izveštaju Googla navodi se da je uloženo 100 miliona dolara kako bi se napravio Content ID. U periodu od oktobra 2017. do septembra 2018. ovaj alat omogućio je nosiocima prava da monetizuju svoj sadržaj na YouTube-u, pa je izdvojeno više od 3 milijarde dolara, od čega 1,8 milijardi za muzičku industriju. Ukoliko Google pomogne vlasnicima autorskih prava u ostvarivanju prihoda, količina sadržaja uskladištena na YouTube servis će nastaviti da raste, očekuju u toj kompaniji.

Na polju piraterije, Google je uklonio više od 3 milijarde linkova iz pretraživača zbog kršenja autorskih prava. Content ID alat kreiran je da omogući autorima i njihovim agentima da uklone linkove za koje veruju da ugrožavaju njihova prava. Google je takođe osporio 10 miliona reklama u 2017. godini, koje su prema njihovim navodima vodile ka piratskim sajtovima. Ova mera je doprinela da se zaustavi rast piraterije.

Pročitajte i:  Deset godina Chrome-a

U budućnosti, Google će nastaviti da primenjuje nove metode u suzbijanju ilegalnog sadržaja, a to će postići razvijanjem novih tehnologija za kršenje prava i kroz nova partnerstva.

Izvor: Neowin

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.