GoPro: Integracija Shopify i Microsoft Dynamics 365 Business Central – Dobitna kombinacija za osvajanje tržišta

Microsoft se udružio s kompanijom Shopify kako bi pomogao svojim klijentima da stvore bolje iskustvo u toku kupovine. Shopify nudi prodavcima e-commerce rešenje koje se jednostavno koristi, a Microsoft Dynamics 365 Business Central olakšava firmama upravljanje finansijama, lancem snabdevanja, zalihama, prodajom i korisničkom podrškom.

Kako vreme prolazi, sve manje potrošača kupuje u fizičkim prodavnicama, a kupovina preko Interneta cveta. Kako i ne bi, kada kupovinu možete obaviti iz fotelje, bez gubljenja vremena na traženje parkinga i čekanje u redo­vima, ali to nije jedini razlog zbog kog ovaj način kupovine postaje sve popularniji. Neretko se dešava da ćete isti proizvod manje platiti na saj­tu prodavca nego u radnji, jer su troš­kovi online prodaje manji u odnosu na fizičke prodavnice, što omogućava prodavcima da dodatno snize cene i privuku nove kupce.

Iako je e-commerce relativno nov način prodaje na Balkanu, konkurencija raste iz dana u dan, zbog čega je jako važno rano otkrivanje trendova i usvajanje novih tehnologija. Ne tako davno, mobilne tehnologije su protresle industriju, a danas veštačka inteligencija i srodne tehnologije oblikuju način na koji se prodavci povezuju s kupcima i predstavljaju im proizvode.

Zbog čega je više od milion preduzetnika odabralo baš Shopify

Jednom kada odaberete platformu za online prodaju, prelazak na novu iziskuje dosta vremena i troškova.
Zbog toga je važno da korisnici odaberu platformu iza koje stoji kompanija koja prati trendove, osluškuje potrebe korisnika i konstantno uvodi nova unapređenja.

PCPress.rs Image

Shopify se pokazao kao podjednako dobra opcija i za one koji tek uplovljavaju u vode e-commerce-a, kao i iskusne prodavce koji žele samo najbolja rešenja za svoju kompaniju. Ova platforma se koristi u više od 170 zemalja, a ima udeo od čak 444 milijarde dolara u globalnoj ekonomskoj aktivnosti.

Pročitajte i:  Shopify „Magic“ i AI uređivač slika  

Nekada vam je za postavljanje online prodavnice bila potrebna čitava večnost i pozamašno tehničko znanje, a sada to možete uraditi za svega nekoliko dana iako niste stručni u tom polju.

Preko Shopify-a možete prodavati bukvalno sve, od fizičkih proizvoda kao što su garderoba ili kozmetika, pa sve do digitalnih proizvoda, kao što su kursevi ili e-knjige

Preko Shopify-a možete prodavati bukvalno sve, od fizičkih proizvoda kao što su garderoba ili kozmetika, pa sve do digitalnih proizvoda, kao što su kursevi ili e-knjige. Početni troškovi su minimalni, a na raspolaganju vam je više od 7.000 aplikacija od kojih su mnoge besplatne.

Shopify integracija sa Microsoft Dynamics 365 Business Central-om

Microsoft Dynamics 365 Business Central predstavlja najnoviji Microsoft ERP sistem. Business Central nudi novu vrednost kroz integraciju s drugim Microsoft servisima u oblaku, uključujući Office 365 i može se prilagoditi ili proširiti za specifične potrebe industrije PowerApps, Power Automate i Power BI-em.
Ovaj ERP sistem predstavlja jedinstveno, zaokruženo rešenje za upravljanje finansijama, operacijama, prodajom i kupcima, skladištima i proizvodnjom, kao i priliku za lak prelazak s programa za računovodstvo i zastarelih ERP sistema.

PCPress.rs Image

Suština je da uz Business Central imamo priliku da istovremeno:

  • Koristimo prednosti non-stop dostupnog ERP sistema.
  • Olakšamo korisnicima posao time što se nalaze u veoma poznatom, intuitivnom okruženju koje daje osećaj kao da ste u Office paketu.
  • Imamo veliku prednost u odnosu na konkurenciju zbog efikasnijeg i bržeg poslovanja.
  • Brz protok informacija, automatizacija i unapređenje poslovnih procesa, moćan sistem izveštavanja i integrisanost ovog ERP rešenja, pomoći će u povećanju produktivnosti i kvalitetnijim odlukama kompanije.
Pročitajte i:  MUK grupa otvorila kancelariju u Srbiji

Ovo vrhunsko poslovno rešenje nudi malim i srednjim firmama moćno, a istovremeno povoljno rešenje koje može biti posebno i fleksibilno prilagođeno potrebama firme i razvijaće se zajedno s njom.

Povezivanjem Microsoft i Shopify rešenja sinhronizovaćete porudžbine, zalihe i informacije o kupcima kako biste brže obradili porudžbine i pružili superiorniji uslugu vašim kupcima.

Povezivanjem Microsoft i Shopify rešenja sinhronizovaćete porudžbine, zalihe i informacije o kupcima kako biste brže obradili porudžbine i pružili superiorniji uslugu vašim kupcima

Brže se adaptirajte promenama – Povezivanje Dynamics 365 Business Central-a sa Shopify-em omogućiće prodavcima širom sveta da implementiraju agilnije online poslovne procese, a da pritom mogu da nastave da se fokusiraju na prodaju. Zahvaljujući povezanim podacima širom vaše online prodavnice i poslovnih operacija, možete brzo odgovoriti na potrebe kupaca kako biste prilagodili cene proizvoda. Business Central podržava različite scenarije u okviru Shopify-a, zahvaljujući podršci za više valuta, kompanija i entiteta.

Radite pametnije – Eliminacijom ručnih procesa povećaćete preciznost i omogućiti zaposlenima da se fokusiraju na brigu o kupcima. Povezivanjem Shopify-a i Business Central-a dobićete detaljan uvid u zalihe, cene, postojeće kupce i istoriju njihove kupovine, statuse porudžbina i podatke o plaćanju. Ovo će vam pomoći da brže odgovarate na zahteve kupaca i povrate te omogućiti da preciznije obrađujete porudžbine.

Pročitajte i:  Pet razloga da vaša poslovna rešenja budu u oblaku

Ostvarite bolje rezultate – Poboljšanjem operativne efikasnosti uštedećete vreme i sniziti troškove, što se kasnije može prevesti u bolje rezultate i brže donošenje odluka. Dobićete samopouzdanje za širenje vašeg online prisustva uz minimiziranje troškova sa automatskom sinhronizacijom između sistema za promenu cena, ažuriranja proizvoda i kupaca.

PCPress.rs Image

Karakteristike i prednosti Shopify konektora

Možete povezati više Shopify prodavnica na jedno Microsoft Dynamics 365 Business Central rešenje. Svaka prodavnica imaće svoja podešavanja, uključujući kolekciju proizvoda, lokacije koje se koriste za kalkulisanje zaliha i listu cena.

Dvosmerna sinhronizacija stavki/proizvoda:

  • Sinhronizujte slike, varijante proizvoda, bar-kodove, brojeve stavki dobavljača, produžene tekstove
    i tagove.
  • Eksportujte atribute proizvoda u Shopify.
  • Koristite cenovne grupe kupaca i popuste kako biste definisali cene koje se eksportuju u Shopify.
  • Odlučite da li će stavke moći da se automatski kreiraju ili ćete moći samo da ažurirate postojeće proizvode.

Sinhronizacija nivoa zaliha:

  • Odaberite sve ili određene dostupne lokacije u Business Central-u.
  • Ažurirajte nivoe zaliha na više lokacija u Shopify-u.

Dvosmerna sinhronizacija kupaca:

  • Mapirajte kupce pomoću brojeva telefona i e-mail-a.
  • Korišćenje šablona za kreaciju novih kupaca koji su specifični za određenu zemlju, što omogućava da podaci o porezu budu ispravni.

Uvezite porudžbine sa Shopify-a:

  • Uključite porudžbine koje su kreirane na drugim kanalima, kao što je Shopify POS ili Amazon.
  • Troškovi slanja, poklon-kartice, napojnice, isporuka i načini plaćanja, transakcije i još mnogo toga.
    Dobijajte informacije o plaćanju.

Autor: Ivan Kovačević, marketing, GoPro

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , , ,