Korisnici Fitbita biće primorani da pređu na Google naloge do 2025
Nakon Google-ove akvizicije Fitbit-a i njegovog rebrendiranja kompanije za zdravstvenu tehnologiju u „Fitbit by Google“, gigant za pretragu se kreće ka čvrstoj integraciji svojih usluga sa sopstvenim Fitbit-ovim. Gugl nalog će biti potreban za „neke upotrebe“ Fitbit uređaja i funkcija od 2023. godine, sa planovima da se svi postojeći Fitbit nalozi migriraju na Google naloge do 2025. godine.
Ažurirana stranica za podršku kaže da će za kreiranje novog Fitbit naloga i aktiviranje novih Fitbit uređaja i funkcija biti potreban Google nalog od 2023. Postojeći vlasnici Fitbit naloga će moći da pređu na Google nalog ili da ostanu sa svojim postojećim Fitbit prijavama do početka 2025., u kom trenutku će podrška za Fitbit naloge biti prekinuta. U čestim pitanjima se navodi da će kompanija biti „transparentna sa našim klijentima u vezi sa vremenskim okvirom za ukidanje Fitbit naloga putem obaveštenja u aplikaciji Fitbit, putem e-pošte i u člancima pomoći“.
Podrška za postojeće Fitbit naloge će se završiti 2025
U trenutku pisanja ovog teksta, korisnici Fitbit-a mogu da pristupe svojim nalozima za radnu površinu putem namenske prijave za Fitbit ili opcije da „nastave sa Google-om“. Ovo se razlikuje od korišćenja vašeg Google naloga za prijavu na Fitbit jer su to dva odvojena naloga koji ne dele podatke između sebe. Kao uslov za kupovinu Fitbit-a, Google je preuzeo obavezujuće obaveze sa Evropskom komisijom u 2020. da će podatke korisnika Fitbit-a držati odvojene od Google sistema, pored toga što neće koristiti navedene podatke za ciljanje korisnika Fitbit-a u Evropskom ekonomskom prostoru sa oglasima najmanje 10 godina.
Kada smo upitali kako će predstojeća promena pristupa nalogu uticati na ove obaveze, portparol Fitbita je rekao „Google nalozi na Fitbitu će ostati u potpunosti u skladu sa našim obavezama prema globalnim regulatorima. Nakon što se korisnik registruje ili pređe na Google nalog, nastavićemo da podatke o zdravlju i dobrobiti Fitbit korisnika držimo odvojeno od Google Ads podataka i ti podaci se neće koristiti za Google Ads.“
Google ovo gura kao pozitivan potez za korisnike Fitbit-a. Na stranici za podršku se navodi da prednosti ove promene uključuju „jedinstvenu prijavu za Fitbit i druge Google usluge, vodeću bezbednost naloga u industriji, centralizovane kontrole privatnosti za Fitbit korisničke podatke i više funkcija od Google-a na Fitbit-u“.
Izvor: TheVerge