LG predstavlja novi 3D sadržaj na Times Square-u

LG se pridružio trendu „nametnute perspektive“, serijom animacija sa zaobljenim LED digitalnim natpisima u New York-u sa tematikom za povratak u školu.

PCPress.rs Image

U prvoj fazi kampanje, 3D animacija počinje eksplozijom bojica i vrtložnih slika od makaza do školskih autobusa, plešući po ekranu. Na kraju, školski pribor zajedno formira “LIFE’S GOOD“, pre nego što ga zameni logotip LG-a. Zatim logo zatrpa mnoštvo bojica dok animacija nastavlja svoju petlju.

PCPress.rs Image

Marketinške aktivnosti

Tokom protekle godine, LG je mobilisao reklamni pano na Times Square-u da bi angažovao i edukovao potrošače tokom pandemije. Marketinške aktivnosti kreću od predstavljanja YouTube dokumentarnog filma „Life in A Day 2020“ nagrađenog Oskara, režisera Kevina Macdonald-a. Nastavljaju se premijerom „Global Citizen VAX LIVE – Produženi koncert koji sponzoriše YouTube“ i podsticanjem klimatskih akcija – ENERGY STAR Day.

„Oduševljeni smo što nastavljamo da privlačimo gledaoce na Times Square-u sa ovom revolucionarnom novom serijom sadržaja na našem LG digitalnom bilbordu“, rekla je Peggy Ang, viša potpredsednica marketinga u LG Electronics USA. „Nadamo se da posetioci na Times Square-u nisu zadivljeni samo vizuelnim sjajem 3D ekrana, već i da će biti inspirisani kada znaju da, bez obzira na godišnje doba, LIFE’S GOOD“.

Pročitajte i:  Večito mlad, digitalni marketing

Izvor: AVmagazine

Facebook komentari:

Tagovi: , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.