Meta smanjuje svoje planove za zapošljavanje

Kompanija će se fokusirati na Reels i druge proizvode u drugoj polovini 2022.godine.

PCPress.rs Image

Manji broj novih inženjera

Izvršni direktor, Mark Zakerberg navodno je rekao da kompanija doživljava „jedan od najgorih padova u novijoj istoriji“. Prema izveštajima Reuters-a, izvršni direktor je otkrio da je kompanija smanjila svoj ciljni broj za zapošljavanje novih inženjera ove godine za oko 30 odsto.

Kompanija je još ranije najavila usporavanje svojih planova za zapošljavanje zbog slabih prihoda. Međutim, sada je Zakerberg objavio više detalja sa tačnim brojkama. Navodno, prvobitno je planirano zapošljavanje 10.000 novih inženjera. Ipak, kompanija će zaposliti negde između 6.000 i 7.000.

Zakerberg je rekao da Meta očekuje više od sadašnjih zaposlenih i daje im agresivnije ciljeve kako bi sami mogli da odluče ako kompanija nije za njih. „Slažem se sa samoolučivanjem“, rekao je Zakerberg.

Reels predstavlja “svetlu tačku”

Glavni direktor proizvoda Chris Cox naglasio je da je kompanija „u ozbiljnim vremenima i da su vetrovi žestoki“. Takođe, Chris je naveo šest investicionih prioriteta kompanije za drugu polovinu godine, počevši od njenih metaverzalnih inicijativa kao što su Avatari i virtuelni svet Horizon Worlds.

Pročitajte i:  Zuckerberg kaže da je uređaj za čitanje signala iz mozga "prilično blizu" spremnosti za proizvodnju

Takođe, Meta ima za cilj da iskoristi sav potencijal Reels-a. Vreme provedeno na Reels-u, udvostručilo se širom sveta od prošle godine a oko 80 odsto rasta dolazi od Facebook-a.

Cox je nazvao Reels, video format kratke forme kreiran kao odgovor na TikTok, „svetlu tačku“ za kompaniju u prvoj polovini 2022 godine. Meta planira da nastavi sa unapređenjem Reels-a, uključujući izmene na početnom ekranu na Instagram-u i Facebook-u.

Takođe, Meta planira da se fokusira na svoju AI tehnologiju, kao i na WhatsApp i Messenger u drugoj polovini godine. Kompanija planira testiranje WhatApp zajednica pre zvaničnog lansiranja do kraja 2022.godine. Takođe, kompanija će razviti Instagram Creator kanale i četove koji će biti uvedeni u narednim mesecima.

„Moram da naglasim da smo u ozbiljnim vremenima i da su vetrovi žestoki. Moramo da radimo besprekorno u okruženju sporijeg rasta, gde timovi ne bi trebalo da očekuju ogroman priliv budžeta i novih inženjera. Moramo nemilosrdnije da odredimo prioritete, razmišljajući o većem uticaju, investiranju u efikasnost i brzinu programera unutar kompanije i upravljanju manjim, lošijim ali i boljim uzbudljivim timovima,” napisao je Cox.

Pročitajte i:  Meta, Microsoft, X i Match Group protiv Apple-a 

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,