Microsoft Dynamics 365 Business Central – najnoviji Microsoft ERP sistem

U eri digitalne transformacije konstantne promene postale su standard u poslovanju. Velika evolucija je u toku u skoro svim industrijama. Najuspešnije kompanije već uveliko beru plodove širenjem na fleksibilne platforme u oblaku. Ovo postižu, između ostalog, i  ispunjavanjem zahteva kupaca u realnom vremenu prikupljanjem sveobuhvatnih i potpunih podataka, analizirajući rezultate pomoću poslovne inteligencije i odgovarajući na zahteve klijenata pomoću sofisticirane automatizacije u poslovnom sistemu.

Microsoft Dynamics 365 Business Central predstavlja najnoviji Microsoft ERP sistem. Business Central nudi novu vrednost kroz integraciju s drugim Microsoft servisima u oblaku, uključujući Office 365 i može da se prilagodi ili proširi za specifične potrebe industrije sa PowerApps, Microsoft Flow-om i Power BI-om. Ovaj ERP sistem predstavlja jedinstveno, zaokruženo rešenje za upravljanje finansijama, operacijama, prodajom i kupcima, skladištima i proizvodnjom, kao i priliku za lak prelazak s programa za računovodstvo i zastarelih ERP sistema.

Suština je da uz Business Central imamo priliku da istovremeno:

  • Koristimo prednosti non-stop dostupnog ERP sistema
  • Olakšamo korisnicima posao time što se nalaze u veoma poznatom, intuitivnom okruženju koje daje osećaj kao da ste u Office paketu
  • Imamo veliku prednost u odnosu na konkurenciju zbog efikasnijeg i bržeg poslovanja
Pročitajte i:  Mozilla lansirala Firefox Reality - pretraživač za VR uređaje

Šta novo donosi Microsoft Dynamics 365 Business Central?

Microsoft je sredio i ulepšao korisnički interfejs, čist je, jednostavan za navigaciju, lak za personalizovanje i nudi moćne funkcije, kao što je Excel integracija u različitim prikazima. Dokumenti kao što su faktura, ponude i drugo, zasnivaju se na Microsoft Word-u, i veoma su laki za održavanje.

Jedno od najefektnijih poboljšanja jeste integracija sa e-mail-om kroz Outlook. Kada šaljemo ili primamo e-mail u Outlook-u, možemo da kliknemo na ikonu Business Central da bismo prikazali informacije kao što su prodaja, otvorene porudžbine i ostalo. Integracija sa Outlook-om funkcioniše i u desktop verziji Outlook-a, kao i u programu Outlook Web Access. Možemo da obavimo ceo poslovni proces od početka do kraja, a da nijednog trenutka ne napustimo Outlook. Na primer, predstavnik prodaje prima e-mail u kojem se traži ponuda i bez napuštanja e-mail-a može da generiše ponudu i da je pošalje. Ako primalac odgovori i zatraži da napravi porudžbinu, možete jednim klikom da prebacite e-mail u porudžbinu ili fakturu. Ovo je veoma moćan princip i možemo da očekujemo da vrlo brzo postane „zlatni standard” u ERP sistemima.

Pročitajte i:  AB Soft prilagodio svoje ERP rešenje: Zaštita podataka u prvom planu

Takođe, potpuno je podržan rad s mobilnih uređaja, bilo da su u pitanju Apple, Android ili Microsoft platforme. Power BI je uveden u Business Central na velika vrata. Postoje čak i besplatni sadržaji s velikim brojem unapred ugrađenih pregleda i izveštaja.

Pomoć u odlučivanju takođe sjajno funkcioniše u Business Central-u. Na primer, ako pripremamo ponudu za prodaju određenog artikla, a ta količina premašuje raspoložive zalihe, prikazuje se upozorenje. Postoji i deo Power BI koji prikazuje trendove, istorijske podatke i daje predviđanja. Za pripreme sastanaka tu je funkcija Send to Powerpoint, koja obezbeđuje da u okviru prezentacije možemo da radimo drill-down podataka, koji su prikazani direktno do izvora u Business Central-u.

Microsoft objedinjava poslovne aplikacije u Microsoft Dynamics 365 omogućavajući kompanijama da smanje broj sistema koje koriste. To rešava mnogo izazova oko boljeg upravljanja poslovnim procesima, većeg uspeha na tržištu onih kompanija koje ga koriste i mnogo većih mogućnosti u oblasti izveštavanja i poslovne inteligencije.

www.gopro.rs

Facebook komentari:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.