Mnogi milenijalci su zabrinuti da im hakeri ugrožavaju domove

Milenijumci vole elektronske uređaje i pametne kućne uređaje, ali su takođe zabrinuti da bi ih ovi proizvodi mogli dovesti u opasnost.

PCPress.rs Image

Većina korisnika je učinila nešto da se zaštiti

Novi izveštaj stručnjaka za sajber bezbednost kompanije Kaspersky, tvrdi da je većina ispitanika (56%) „zabrinuta“ za svoju internet bezbednost kod kuće.

Izveštaj „Pametan dom gotovo svega“, zasnovan na odgovorima 21.000 ljudi širom sveta, takođe kaže da većina ima tendenciju da koristi zaštitu za pametne kućne uređaje kao što su kamere za praćenje beba ili kućnih ljubimaca. Kako se ispostavilo, korisnici su svesni da ove uređaje mogu koristiti zlonamerni akteri da ih špijuniraju.

Briga o privatnosti

Međutim, briga o bezbednosti ne znači da žele da se drže podalje od uređaja. Otprilike trećina (32%) rekla je da ne želi da kupi pametni kućni uređaj zbog zabrinutosti za privatnost i bezbednost. Deteljnije gledajući ove brojke, 17% je bilo zabrinuto za privatnost, a 15% je reklo da ne zna kako da zaštiti uređaje od hakera.

Pročitajte i:  Da zaboravimo (na) lozinke

Većina milenijalaca (54% onih od 25 do 34 godine) rado koristi pametne kućne gadžete i preduzeli su mere da ih obezbede, jer većina (56%) veruje da su oni sami odgovorni za zaštitu svoje opreme i privatnosti. Štaviše, samo trećina (34%) veruje da je samo kupovina uređaja od pouzdanog proizvođača sve što je potrebno da bi se osigurala njegova sigurnost.

Kada je u pitanju obezbeđenje uređaja, postoji širok spektar radnji koje korisnici preduzimaju, a najpopularnije je uskraćivanje pristupa podacima o lokaciji na njihovom pametnom telefonu (40%). Korišćenje VPN-a, šifrovanih aplikacija za razmenu poruka i sekundarne „junk“ email adrese umesto njihove glavne, bile su radnje koje je preduzelo oko 20% ispitanika.

Najveća prepreka za veće usvajanje pametnih kućnih uređaja ostaje njihov trošak. Skoro polovina (46%) reklo je da se uzdržava od kupovine takvog uređaja zbog visokih cena, dok 20% jednostavno ne vidi korist.

Izvor: Techradar

 

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,