Novi Sony BRAVIA OLED TV donosi revoluciju u gledanju televizije

Novi televizori serije BRAVIA OLED AF8 iz kompanije Sony donose superiorno iskustvo gledanja sadržaja u 4K rezoluciji. Sa preko osam miliona samoosvetljujućih piksela, Sony BRAVIA 4K HDR OLED AF8 modeli nude intenzivne detalje i neverovatan kvalitet slike, pružajući do četiri puta više detalja od Full HD rezolucije.

Acoustic Surface tehnologija omogućava prostiranje zvuka sa celog ekrana što unapređuje iskustvo gledanja televizije. 4K HDR procesor X1™ promeniće način na koji gledate TV, prikazujući slike i tonove onakvim kakvi su zaista, ističući izuzetnu boju, kontrast i jasnoću. Uz pomoć naprednih glasovnih komandi i Android TV™, televizori serije BRAVIA 4K HDR OLED AF8 omogućavaju trenutni pristup filmovima, TV emisijama i hiljadama aplikacija, a mogu se koristiti i kao uređaji za igranje igrica. Ljubitelji televizije mogu uživati u hit emisijama i filmovima na platformama kao što su Google Play Movies and TV, Netflix, Amazon Prime Video, YouTube i druge. Kako bi obeležila dolazak ove serije televizora u prodavnice, kompanija Sony će 7. maja 2018. godine pokrenuti novu globalnu reklamnu kampanju koja sažima iskustvo gledanja najnovije AF8 serije BRAVIA 4K HDR OLED televizora – donoseći svetlost dana u šumu noću.

Pročitajte i:  Velika zarada i od besplatnih igara

Snimljena u 4K HDR rezoluciji, različitim kamerama, uključujući i kameru Sony F55 CineAlta, reklama čiji su tvorci Ben Triklbenk (Ben Tricklebank) i DDB Berlin pretvara tamnu šumu Novog Zelanda u osvetljeni i blistavi pejzaž. Nakon snimka mirne šume odmah po zalasku sunca, kamera putuje dublje u očaravajuću šumu gde otkriva BRAVIA OLED televizor koji osvetljava i otkriva boje, kontrast i detalje šume. To je „prozor u dan“. Snimak prikazuje šumu okupanu sjajem, svetlost treperi među palim drvećem, veličanstveni jelen luta pored vodopada, jarko roze latice lepršaju na vetru, žaba je u svom prirodnom staništu, i na kraju prizor džakaranda (Jacaranda) drveta u cvetu koji oduzima dah.

Snimci iz helikoptera, kao i mnoštvo drugih tehnika snimanja omogućile su timu da pokaže razmere noćnog neba i netaknutu lepotu novozelandskog pejzaža – dok su ručne kamere korišćene da zabeleže pokrete divljine. “Kompanija Sony ima istoriju kreiranja reklama koje dopiru do srca potrošača. Naša najnovija kreacija stvorena je na temeljima tog uspeha. Stvarajući vizuelnu magiju i prikazujući sirovu lepotu prirode u svom sjaju koja se nakon toga prenosi preko ekrana naše najnovije Sony BRAVIA OLED AF8 serije televizora“, rekla je Alesandra D’Avino (Alessandra D’Avino), šef kreativne strategije kompanije Sony Europe.

Pročitajte i:  Gedžeti za jednostavniji život

Novi televizor Sony BRAVIA 4K HDR OLED AF8 biće dostupan krajem aprila 2018. godine, po maloprodajnoj ceni od 329.990 dinara za model KD55AF8BAEP, odnosno 459.990 dinara za model KD65AF8BAEP.

(Objavljeno u PC#254)

Facebook komentari:
SBB Solutions


Tagovi: , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.