Novi turistički aražmani

Pandemija je drastično uticala na pad turističke privrede. Međutim, ona se tokom prošle godine oporavljala, a čini se da će imati veliku ekspanziju tokom sledeće. Da li ćemo putovati na isti način?

PCPress.rs Image

Veliki rast turizma

Predviđa se samo u Velikoj Britaniji da će turistička privreda vredeti neverovatnih 257 milijardi funti do 2025. godine, što je ukupno 3,8 miliona radnih mesta i 10% BDP ove države. Mada sva turistička predviđanja do 2025. godine, treba posmatrati sa rezervom, shodno tome, da razvoj rata u kojem smo svi, za sada niko ne zna, a i prognoze se zasnivaju na tezi da rata nema.

No ono što je značajno za turizam jeste tehnologija i pitanje kako će izgledati naša buduća putovanja. Zasigurno je da u narednim godinama, turističke kompanije ne mogu da nastave da rade na principu zastarelih sistema koji ne daju pravovremene informacije ni zaposlenima ni klijentima.

Podaci moraju da budu trenutni i značajno prošireni. Savremeni turista ne traži više paket: put, soba. Već traži filtere, slobodnije se kreće i ima drugačije potrebe. To podrazumeva da je potrebna implementacija novih sistema koji će omogućiti i zaposlenom i klijentu sve potrebne informacije ali i mogućnosti „logistike potreba“.

Većina turističkih kompanija smatra da su promene u tehnološkom smislu postale imperativ. Nova tehnologija i novi sistemi imaju potencijal da značajno utiču na odnos snaga između samih kompanija. Tako manje kompanije imaju sada mogućnost da se takmiče i ostvare značajnije prihode. Odnosno nove tehnologije prave neku vrstu nove utakmice i novi raspored snaga.

Izvor: ttfmedia.com

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , ,