Prodaja TikToka ili zabrana?

Ministarstvo pravde u Americi održava seriju sastanaka iza zatvorenih vrata kako bi ubedila senatore da prisile prodaju TikToka američkoj kompaniji.

PCPress.rs Image

Najveći argument za zabranu TikToka u Americi je prikupljanje ličnih podataka. Toliko puta do sada već viđen argument više nikome nije zanimljiv. TikTok nije jedina aplikacija koja prikuplja podatke. Opšta poznata stvar. Iako se senat kao pijan plota drži jedne te iste mantre o ugroženosti blagoslovene Amerike od strane Kine, argument se sve više topi pred nezainteresovanom publikom.

Do sada se pokazalo da TikTok skuplja najmanji obim ličnih podataka u poređenju sa drugim aplikacijama. A sa druge strane, takođe već viđen i pomalo dosadan argument dolazi iz uprave TikToka koji kaže da se svi podaci bezbedno čuvaju i da se njima upravlja u skladu sa zakonom.

Dakle, pat pozcija.

Uprkos labavim argumentima, Sjedinjene Američke Države, kako imaju višak vremena, jer je širom država totalno blagostanje, previše svoje pažnje i vremena usmerio je na zabranu TikToka.

Na korak od totalne zabrane TikTok platforme, pojavio se anđeo u vidu Ministarstva prave koji trenutno održava privatne briftinge sa senatorima koji još uvek nisu sigurni da li zabraniti ili ne zabraniti TikTok. Kao svetlo na kraju tunela javlja se brlijantna ideja da TikTok nastavi da se koristi u Americi ali da je u njihovom vlasništvu.

Pročitajte i:  Indija je prva zemlja koja je zabranila TikTok zbog bezbednosnih razloga

Zašto bi TikTok prodao svoja prava Americi? Izgubio bi tržište na jednom delu planete, dobio savršen brend za ostatak planete i doživeo drastičan porast na drugim tržištima. To je jedan od mogućih scenarija.

Zašto bi Kina i njihove države strukture prodale svoju bazu podataka o građanima Amerike?

Ministarstvo pravde je ipak uvereno u svoju vizionarsku misiju „Spasiti Ameriku“. Nema pitanja – zašto bi to iko uradio? Nema prostora za ne ili moguća iznenađenja. Ministrastvo želi da kupi TikTok. Jedino pitanje koje se postavlja je da senatori smatraju da je nerealno da se nađe kupac za šest meseci. Takođe smatraju da to nije dovoljan rok za proces prodaje.

Da li sve ova pomalo liči na kupovinu Twittera? Gde je tačno nestala društvena mreža na koju je „građanska elita“ navikla da prosipa svoju pamet? Zašto je nestala i zašto je prodata?

Izvor: 9to5mac.com

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *