Radionica: Google Tag Manager i Smart kampanja na Google

Dvodnevna radionica Google Tag Manager-a i Smart kampanje na Google održava se 24. i 25. maja 2019. godine, a drže je Zorin Radovančević i Miroslav Varga.

Zorin Radovančević, Senior Web Analytics implementator i specijalista za planiranje @ Escape – Google Tag Manager

Prvi dan radionicu drži Zorin Radovančević, Senior Web Analytics implementator i specijalista za planiranje @ Escape – Google Tag Manager, Google Data Studio and Google Analytics Certified Partner.

Zorin će pojasniti:

  • Šta je Google Tag Manager
  • Kako i zašto programeri treba da ga koriste
  • Koje sve aktivnosti na sajtu mogu da se prate
  • Koji su tagovi već definisani u GTM-u
  • Kako se nameštaju namenski tagovi
  • Kako GTM pomaže marketarima ili vlasniku sajta
  • Koja podešavanja mogu da se rade bez znanja programiranja

Google Tag Manager

Tagovi ili oznake koje šaljete alatima za praćenje su sitni delovi koda na veb sajtu koji pružaju uvide u aktivnosti posetilaca sajta, ali mogu da učine sajt sporijim, a IT timu može trebati mnogo vremena da dodaju oznake, što dovodi do gubljenja podataka i konverzija. Tag Manager je besplatan Google alat koji je zvanično predstavljen 1.oktobra 2012. godine. Postavkom jednog seta koda na veb stranici, dobija se mogućnost postavljanja i ažuriranja sopstvenih tagova, u samo par klikova u interfejs okruženju Tag Manager alata, bez angažovanja IT tima.

Pročitajte i:  Facebook omogućio eksportovanje slika na Google Photos
Miroslav Varga, stručnjak za online marketing

Drugog dana Miroslav Varga, stručnjak za analizu i primenu podataka sa detaljnim poznavanjem rada internet pretaživača i alata za oglašavanje kao što su Google Ads i Yandex platforme uputiće nas u:

  • šta su smart biding/pametno bidovanje kampanje i po čemu se razlikuju od standardnih
  • kako one pomažu da se dobiju bolji rezultati
  • zašto treba imati u vidu uvođenje smart biding/pametno bidovanje
  • kako smart biding/pametno bidovanje “naterati” da rade za vas

Smart kampanje

Google-ovi kako i algoritmi ostalih pretraživača su sve pametniji i sakupljaju podatke iz više izvora i u velikim količinama kako bi najbolje razumeli ponašanje današnjih potrošača. Smart biding kampanje koriste kombinaciju podataka da bi postigle najbolje moguće rezultate u odnosu za zadate parametre u kampanjama.

Prijave za radionicu 24. i 25. maja 2019.

 

Facebook komentari:

SBB

PC Press 10GbE
Tagovi: , , , , , , ,