Cove

Sony obećava još veću proizvodnju PS5 konzola

Jedan od glavnih prioriteta kompanije u budućnosti je povećanje proizvodnje PlayStation 5 konzole kako bi se zadovoljila ogromna potražnja. Kompanija je rekla da očekuje da će ove godine zatvoriti jaz u prodaji između PS4 i PS5 konzola nakon što PS5 konzola zaostaje za PS4 konzolom.

PCPress.rs Image

Potražnja nije problem

Sony je za nedostatak prodaje PS5 konzola okrivio svoju nesposobnost da proizvede dovoljno jedinica zbog tekućih problema u lancu snabdevanja.

Na osnovu podataka koje je kompanija predstavila, potrebno je samo 82 minuta da se proda 80.000 PS5 konzola, dok je za prodaju istog broja PS4 konzola potrebno devet dana.

Kompanija sada očekuje da će moći da proizvede više jedinica pošto su se nestašice u lancu snabdevanja malo smanjile, ali uticaj pandemije na dostupnost delova i dalje traje.

Takođe, Sony je zabrinut da bi rat u Ukrajini mogao da utiče na logistiku i dostupnost potencijalnih delova. Da bi se ublažio uticaj ovih problema, Sony planira da nabavlja više od svojih dobavljača i da ima „veću agilnost u nestabilnim tržišnim uslovima“. Takođe, kompanija ima tekuće pregovore o održavanju optimalnih ruta za isporuke konzola.

Pročitajte i:  Toshiba i Sony izgubili su sudski spor protiv EU

Kompanija će tako pokušati da poveća prodaju PS5 konzola i prestigne broj prodatih PS4 konzola od sledeće godine.

CEO kompanije Sony Interactive Entertainment Jim Ryan, rekao je da nakon početnog povećanja, kompanija „planira velika dalja povećanja u proizvodnji konzola, kako bi proizvodnja dostigla nivo koji nikad ranije nije postigla.“

Takođe, kompanija je otkrila da proširuje PlayStation Studio kupovinom više studija za igre, kao i povećanjem ulaganja u igre, PC računare i mobilne uređaje.

Sony će u narednim godinama lansirati 12 novih igara koji ne uključuju Destiny, koji će biti deo Sony-ja u okviru kupovine Bungie-a. Japanski gigant želi da se u velikoj meri fokusira na lansiranje svojih igara i da ih predstavi i na računarima i na mobilnim uređajima do 2025.godine.

„Proširenjem na računare i mobilne uređaje, imamo priliku da osim što smo prisutni u veoma uskom segmentu ukupnog tržišta softvera za igre, možemo da budemo prisutni skoro svuda“, rekao je Ryan.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published.