Spotify besplatni Premium period produžen na tri meseca

Spotify je, kao odgovor na konkurenciju u obliku Apple Music servisa, produžio besplatni probni period za buduće Premium pretplatnike, a zbog toga što i jedna i druga kompanija žele da privuku nove korisnike, te zadrže stare.

Prethodno je Spotify nudio besplatni Premium period od 30 dana, da bi ga nedavno produžio na 90, a, kako tvrde iz kompanije, radi se o stalnoj ponudi koja će biti dostupna u svim delovima sveta. Opcija je postala dostupna 22. avgusta, pa mogu da je isprobaju svi oni koji još uvek nisu okusili Spotify Premium. Nakon što se probni period završi cena Premium paketa ostaje ista kao ranije, te će korisnici za to zadovoljstvo morati da izdvoje 9,99 dolara mesečno.

Pored dužeg besplatnog Premium perioda Spotify planira i druge poteze koji bi trebalo da povećaju prihode, pa u tom kontekstu planira da preispita Premium Family paket, u okviru kojeg se za 15 dolara dobija šest naloga bez reklama. Problem je u tome što ovi nalozi ne ostaju uvek u krugu porodice, već se dele i sa prijateljima, a kako bi se uštedeo novac, te za nalog koji inače košta skoro 10 izdvojilo tek nešto preko dva dolara. To bi uskoro trebalo da se promeni, a kako bi se došlo do što više Premium korisnika koji plaćaju punu cenu.

Pročitajte i:  Spotify dodao osam miliona premijum korisnika za samo tri meseca

Spotify tužili zbog autorskih prava

Promene koje su do sada napravljene omogućile su da Spotify dobije osam miliona Premium korisnika za samo tri meseca, te se očekuje da duži probni period utiče da se taj trend nastavi.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:

BIZIT 2020

5G 2019
Tagovi: ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.