Twitch ulaže u manje strimere

Twitch daje strimerima znatno jači podsticaj da povećaju svoju publiku. Usluga planira da uvede program Partner Plus koji će uspešnijim kreatorima dati 70% udela u njihovom neto prihodu od pretplate umesto uobičajenih 50%, do praga od 100.000 dolara u kalendarskoj godini.

PCPress.rs Image

Twitch traži načine da zadrži svoje strimere

Partner će se kvalifikovati držeći najmanje 350 periodičnih plaćenih pretplata tokom tri meseca. Ako ispune taj standard, dobiće tih 70% smanjenja u narednih 12 meseci bez obzira da li ostaju iznad granice od 350 pretplata ili ne. Ovo se može produžiti na neodređeno vreme. Partner Plus se pokreće 1. oktobra i automatski će uključiti svakoga ko ispunjava uslove za prethodna tri meseca. Program će biti dostupan širom sveta i ne nudi ništa osim onoga što dobijaju premium partner.

Ovaj napor dolazi mesecima nakon što je Twitch najavio planove za identično ograničenje za Premium partnere. Tadašnji predsednik Twitch-a je u septembru tvrdio da to neće uticati na 90% relevantnih strimera i da bi povećane isplate za oglase pomogle da se nadoknadi razlika. Međutim, to bi i dalje moglo da uznemirava glavne strimere koji zavise od Twitch-a. Postoji rizik da ovo može navesti druge strimere da pređu na YouTube i druge platforme ako dobiju unosnije uslove.

Pročitajte i:  Twitch i nove zabrane   

Partner Plus povećava praktičan prihod za mnogo više strimera nego Premium, ohrabrujući ih da se pridržavaju usluge. To teoretski povećava ukupan broj dostupnih kanala i sprečava gledaoce da odlutaju ka rivalima. Twitch se poslednjih meseci suočio sa određenim poteškoćama, uključujući reakciju na premium podelu prihoda i uticaj masovnih otpuštanja matične kompanije Amazon.

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
SBB

Tagovi: