BIZIT plus

Twitter izbačen iz Microsoft-ovog alata za društvene mreže koji koriste oglašivači

Odluka je doneta nakon što je Twitter objavio cene za novu verziju svog API-ja.

PCPress.rs Image

Drugi kanali za oglašavanje ostaju dostupni

Od 25. aprila, oglašivači koji koriste Microsoft-ov alat za upravljanje društvenim medijima više neće moći da pristupe Twitter-u na svojoj kontrolnoj tabli. Prema izveštajima, Microsoft je na svojoj stranici za oglašavanje najavio da pametne kampanje njegovog centra za digitalni marketing sa alatom za više platformi više neće podržavati Twitter od 25 aprila.

Najava dolazi skoro mesec dana nakon što je Twitter otkrio koliko će korisnici morati da plate da bi pristupili njegovom API-ju. Twitter nije bio toliko oštar kada je u pitanju cena za poslovne korisnike. Međutim, časopis Wired je ranije naveo da je najjeftiniji paket dostupan za njih koštao 42.000 dolara mesečno.

Microsoft sigurno nema problema da plati toliku cenu. Međutim, izgleda da je umesto toga odlučio da odustane od Twitter-a. Uklanjanje podrške za Twitter na alatu za upravljanje društvenim medijima znači da oglašivači više neće moći da ga koriste za kreiranje, upravljanje ili zakazivanje nacrta tvitova, kao i za pregled prošlih tvitova. Microsoft je u svom saopštenju naveo da će drugi kanali društvenih medija, kao što su „Facebook, Instagram i LinkedIn“ i dalje biti dostupni.

Pročitajte i:  Microsoft najavljuje nove planove u vezi sa veštačkom inteligencijom 

Musk nije oduševljen i najavljuje tužbu

Nakon Microsoft-ovog saopštenja, Elon Musk je odgovorio na tvit u kojem je izvestio o svojoj odluci. On je zapretio da će preduzeti pravni postupak protiv Microsoft-a. “Oni su trenirali ilegalno koristeći podatke sa Twitter-a. Vreme je za tužbu”, napisao je Musk. Nije precizirao kako se Microsoft nezakonito obučavao koristeći Twitter-ove podatke, ali vredi napomenuti da je Microsoft ključna podrška OpenAI kompanije. Musk je bio suosnivač OpenAI kompanije još 2015. godine. Nakon tog perioda Musk se distancirao od te organizacije. U poslednje vreme Musk glasno kritikuje chatbot i AI u celini. Takođe, Musk je nedavno otkrio svoje planove za sopstvenu AI kompaniju koja bi mogla da bude konkurent kompaniji OpenAI.

Ostaje da se vidi da li će se Musk-ova pretnja tužbom zaista ostvariti. Bez obzira na to, odluka Microsoft-a došla je u veoma lošem trenutku za Twitter. Twitter stalno gubi oglašivače otkako je Musk preuzeo vlasništvo. Prema kompaniji za analizu digitalnog marketinga Pathmatics by Sensor Tower, manje od polovine od ukupno 1.000 najboljih oglašivača potrošilo je novac na glase u januaru.

Pročitajte i:  Microsoft, OpenAI, Google i druge kompanije dogovorile borbu protiv lažnih informacija u vezi sa predstojećim izborima

Izvor: Engadget

Facebook komentari:
Računari i Galaksija
Tagovi: ,