Uspešni o najboljim načinima za povećanje prodaje

“Brend je za kompaniju isto što i reputacija za pojedinca. A dobra reputacija se stiče tako što dobro uradite teške zadatke” – poznata je izreka Jeff Bezos-a, osnivača Amazon-a.

Koji su to “teški zadaci” savremenog marketinga i koja su najbolja rešenja? Upravo to je tema Bizit seminara Sve(t) je marketing koji će biti održan 6. juna u Klubu poslanika u Beogradu. Od vrlo cenjenih predavača sa ogromnim iskustvom, slušaćemo priče koje će nam pomoći da razumemo suštinu savremenog marketinga, da odvojimo važno i realno od advertajzing bajke prema kojoj je “danas sve jednostavno”. Jer, zapravo nikada nije bilo teže izboriti se za pažnju korisnika i biti viđen u moru (ne)bitnih informacija.

Samo oni koji su u tome uspeli će svoja iskustva podeliti sa posetiocima seminara. Lazar Džamić će u svom predavanju objasniti kako se slama tradicionalna advertajzing paradigma i zašto Content postaje njena naslednica, dok će Voja Žanetić govoriti o tome kako se pričaju dobre priče. Da društvene mreže koriste nama a ne mi njima tema je Miloja Sekulića, dok će vas Maja Perović Lazarević provesti kroz specifičnosti marketinga za B2B kompanije, kao i kroz načine da se on sinhronizuje sa prodajnim aktivnostima. Vrhunski eksperti za SEO i AdWords, Dragan Grubački i Nenad Pantelić će nam pokazati glavne trikove “svog zanata”. Nevena Ružić će nam govoriti o uticaju GDPR-a na marketing aktivnosti a potom će  jedinstveni Branko Đaković u ekskluzivnom predavanju sumirati sva svoja iskustva o komunikaciji.

Pročitajte i:  Gmail i problem čitanja privatnih mejlova

Na samom kraju biće održana panel diskusija koja je zamišljena kao razgovor učesnika i predavača. Panel nije jedina prilika za to – ukoliko želite, možemo vam zakazati sastanak sa predavačima, tokom trajanja seminara. Učešće na Seminaru Sve(t) je marketing možete rezervisati već danas. Cena je 19.000 dinara, a popusti mogu biti do 40 posto. Vidimo se na Bizit Seminaru… 

Facebook komentari: